Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@08:15:06 GMT

دستگیری باند سارقان موتور سیکلت و کشف ۹ دستگاه موتور

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۵۱۷۸/دستگیری_باند_سارقان_موتور_سیکلت_و_کشف_۹_دستگاه_موتور

دستگیری باند سارقان موتور سیکلت و کشف ۹ دستگاه موتور

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی  رئیس پلیس آگاهی استان سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان میرجاوه شناسایی سارق یا سارقان در دستورکار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تشکیل تیم تخصصی و استفاده از منابع اطلاعاتی و سرنخ‌های موجود ۲ نفر از سارقان این موتورسیکلت‌ها شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ ملاشاهی بیان کرد: مأموران این ۲ متهم را تحت تعقیب قرار داده و هنگام انتقال یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ابراز کرد: متهمان ابتدا منکر جرم خود شدند، اما پس از ارائه مستندات و دلایل به ناچار لب به اعتراف گشودند و بیان کردند که با همدستی ۲ نفر دیگر با سوء استفاده از غفلت مالکان اقدام به سرقت آن‌ها می‌کردند.

سرهنگ ملاشاهی اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه این سارقان، ۹ دستگاه موتورسکلت کشف که پس از شناسایی مالباختگان تحویل آن‌ها شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند و تحقیقات برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

 

انتهای پیام/ی

 

باند سارقان موتور سیکلت متلاشی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۵۱۷۸/دستگیری_باند_سارقان_موتور_سیکلت_و_کشف_۹_دستگاه_موتور را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: