Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@21:28:53 GMT

گردو خاک در کرمان تا دوشنبه ادامه دارد/کاهش 100 درصدی بارندگی امسال نسبت به سال گذشته

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۰۵۹۳۴/گردو_خاک_در_کرمان_تا_دوشنبه_ادامه_دارد_کاهش_۱۰۰_درصدی_بارندگی_امسال_نسبت_به_سال_گذشته

گردو خاک در کرمان تا دوشنبه ادامه دارد/کاهش 100 درصدی بارندگی امسال نسبت به سال گذشته

به گزارش ایسکانیوز، مریم سلاجقه اظهار کرد: صبح امروز دمای کرمان به ۵.۸ درجه رسید در بین مراکز استان ها اردبیل با ۱.۷ درجه زیر صفر سردترین صبح را داشته است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس بررسی آخرین نقشه های هواشناسی از فردا شاهد آغاز وزش باد نسبتا شدید و خیزش گرد و خاک در برخی مناطق شرق، جنوب‌شرق، شمال و شمال‌غرب استان کرمان خواهیم بود، گفت: این وضعیت تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلاجقه عنوان کرد: شدت وزش باد در جنوب‌شرق استان کرمان، مناطقی مانند ریگان، فهرج، محمدآباد ریگان، علی آبادچاهدگان و اطراف آنها باعث وقوع طوفان شن و خاک خواهد شد.

کارشناس مرکز هواشناسی استان کرمان ادامه داد: اختلال در تردد راههای مواصلاتی کرمان و سیستان و بلوچستان خصوصا محور بم-زاهدان و همچنین مسیرهای رفسنجان- سرچشمه، انار-یزد و سیرجان - رفسنجان طی این مدت دور از انتظار نیست.

وی گفت: توصیه می شود با توجه به شرایط گفته شده تمهیدات لازم برای کاهش خسارات احتمالی اندیشیده شود.

کارشناس مرکز هواشناسی استان کرمان یادآور شد: میزان بارندگی امسال کرمان نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد کاهش یافته است.

901/900

مریم سلاجقه اردبیل هواشناسی کرمان ریگان فهرج محمدآباد ریگان علی آبادچاهدگان شن گردو خاک

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۵۹۳۴/گردو_خاک_در_کرمان_تا_دوشنبه_ادامه_دارد_کاهش_۱۰۰_درصدی_بارندگی_امسال_نسبت_به_سال_گذشته را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: