Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@21:29:28 GMT

ظن پلیس، سارقان خودرو را گرفتار کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۰۷۸۷۶/ظن_پلیس_سارقان_خودرو_را_گرفتار_کرد

ظن پلیس، سارقان خودرو را گرفتار کرد

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ سید امین موسوی پور، رئیس کلانتری ۱۵۸ کیانشهر اظهار کرد: ظهر روز گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در بزرگراه بعثت بودند که مشخصات مخدوش یک خودروی سواری توجه آن‌ها را جلب کرده و برای بررسی موضوع، مشخصات خودرو را از مرکز کنترل پلیس پایتخت استعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در استعلامات انجام شده مشخص شد که خودروی مذکور ساعتی پیش از همان محدوده به سرقت رفته است و در حال حاضر تیمی از ماموران انتظامی در تعقیب سارق یا سارقان آن هستند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: زمانی که مشخص شد این خودرو مسروقه است، مامورانبه سرنشینانش دستور توقف دادند، اما راننده به جای تمکین به دستور پلیس بر سرعت خود افزوده و سعی کرد از محل متواری شود که این اقدام به تعقیب آن‌ها منجر شد.

رئیس کلانتری ۱۵۸، اظهار داشت: این تعقیب و گریز مدتی ادامه یافت تا این که در نهایت خودرو متوقف و هر دو سرنشین آن بازداشت و برای تحقیقات به کلانتری منتقل شدند که طی بازجویی‌های انجام شده به سرقت خودرو اعتراف کردند.

سرهنگ موسوی پور، در پایان تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

انتهای پیام/

دستگیری دو سارق خودرو در بزرگراه بعث

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۷۸۷۶/ظن_پلیس_سارقان_خودرو_را_گرفتار_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: