Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@10:26:54 GMT

ترافیک سنگین در مسیر تفرجگاه های غرب تهران/ رانندگان عجله نکنند

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۰۸۱۰۲/ترافیک_سنگین_در_مسیر_تفرجگاه_های_غرب_تهران_رانندگان_عجله_نکنند

ترافیک سنگین در مسیر تفرجگاه های غرب تهران/ رانندگان عجله نکنند

شهریار- جانشین رئیس پلیس راه غرب استان تهران گفت: ترافیک سنگین در مسیر تفرجگاه های غرب استان تهران وجود دارد و رانندگان برای حفظ امنیت خود و سرنشینان خودروها از عجله پرهیز کنند.

سرهنگ محمد رضا محمودوند در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ترافیک در اتوبان تهران- قم عادی و روان است، اظهار داشت: در محور تهران- ساوه نیز ترافیک عادی و روان است اما به دلیل توقف خودروها برای تفریح در روز طبیعت در دوطرف این مسیر در محدوده تهران تا صباشهر ترافیک پرحجمی را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از رانندگان خواست از شتاب زدگی پرهیز کنند و افزود: محور صفادشت بار ترافیکی نیمه سنگین به سمت محل تفرجگاه ها دارد و جمعیت زیادی برای تفریح آمده اند.

جانشین رئیس پلیس راه غرب استان تهران ادامه داد: محور تهران- شهریار نیز در جاده های زرنان و اطراف آن در مسیرهای تفرجگاه ها دارای ترافیک سنگین هست، محور قدیم حسن آباد به سمت نعلبندان دارای ترافیک سنگین در اطراف تفرجگاه ها است.

محمودوند گفت: در جاده چرمشهر ترافیک نیمه سنگین را در اطراف تفرجگاه ها شاهد هستیم و نیز ترافیک نیمه سنگین در کمربندی دوم تهران مشاهده می شود.

وی اضافه کرد: رانندگان عزیز فاصله طولی را با خودرو روبرو رعایت کنند، خودروهای وانت در قسمت بار خود از سوار کردن مسافر بپرهیزند.

جانشین رئیس پلیس راه غرب استان تهران بستن کمربند ایمنی را برای سرنشینان جلو و عقب خودرو الزامی دانست و گفت: رانندگان از صحبت با تلفن همراه هنگام رانندگی خودداری کنند تا خدای نکرده مشکلی برای عزیزان در روز طبیعت ایجاد نشود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۸۱۰۲/ترافیک_سنگین_در_مسیر_تفرجگاه_های_غرب_تهران_رانندگان_عجله_نکنند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: