Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-20@10:40:01 GMT

اعزام 20 گروه پزشکی به مناطق محروم خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۸۲۲۵/اعزام_۲۰_گروه_پزشکی_به_مناطق_محروم_خراسان_رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: اعزام گروه های پزشکی به مناطق محروم استان و حاشیه شهر مشهد در قالب طرح «شهید رهنمون» و با هدف ارائه خدمات رایگان سلامت در زمینه‌های درمانی، بهداشتی، پیشگیری و برگزاری کلاس‌های آموزشی و مشاوره، از جمله مهم‌ترین برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی تا پایان امسال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی جلالی افزود: 20 نقطه در استان که شامل 11 نقطه در شهر مشهد و 9 نقطه در شهرستان‌ها می‌شود، برای اجرای این طرح شناسایی شده است و هر گروه پزشکی در نقاط ثابت مشخص شده به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

وی با اشاره به اعزام هر گروه به یک منطقه خاص و انجام فعالیت‌ها به‌صورت ماهیانه، تصریح کرد: 20 گروه پزشکی به طور متوسط بین چهار نفر در گروه‌های عمومی و تا 10 نفر در گروه‌های تخصصی را شامل می‌شوند و در مجموع ماهانه بین 100 تا 200 نفر از بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم استان اعزام می‌شوند.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۸۲۲۵/اعزام_۲۰_گروه_پزشکی_به_مناطق_محروم_خراسان_رضوی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: