Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@16:30:50 GMT

رویت یوفوی نقره‌ای رنگ بر فراز دریاچه +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۸۳۲۵/رویت_یوفوی_نقره_ای_رنگ_بر_فراز_دریاچه_فیلم

رویت یوفوی نقره‌ای رنگ بر فراز دریاچه +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است رویت یک یوفو را  در ایالت کارولینای شمالی آمریکا به تصویر می کشد. در این ویدئو، یوفو در حالی که در بالای دریاچه نورمن شناور است دیده می شود. مرد جوانی که مشغول قدم زدن در اطراف دریاچه بود با دیدن یوفو بلافاصله با تلفن همراه خود ویدئویی از آن تهیه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گفته او این یوفو شبیه به یک سفینه فضایی معلق در آسمان و به رنگ نقره‌ای بود. در ویدئوی منتشر شده صدای او در حالی که در حال چرخاندن تلفن همراه خود است شنیده می شود که می گوید : "هی،  این یه سفینه فضایی."

بیشتر بخوانید: کلاه کاسکت، ناجی زن موتور سوار شد +فیلم 

انتشار این ویدئو در یوتیوب با واکنش برخی کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: " شکار عالی ای بود. روزانه اتفاقات زیادی در آسمان می افتد که ما از آن بی خبریم." همچنین یکی دیگر از کاربران نوشت : " به نظر می رسد یک جنگنده نظامی پیشرفته باشد."

گفتنی است؛ طی این ماه این نخستین بار نیست که اشیاء پرنده ناشناس در آسمان آمریکا دیده می شود. چندی پیش نیز ویدئویی از پرسه زدن یک هلیکوپتر در اطراف یک یوفو در لس آنجلس آمریکا منتشر شده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

رویت یوفوی شناور روی دریاچه خبرساز شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۸۳۲۵/رویت_یوفوی_نقره_ای_رنگ_بر_فراز_دریاچه_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: