Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-20@01:16:04 GMT

موجودي گوشي نوکيا 6 نقره اي لحظاتي پس از عرضه تمام شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۰۸۳۲۶/موجودی_گوشی_نوکیا_۶_نقره_ای_لحظاتی_پس_از_عرضه_تمام_شد

خبرگزاري آريا - طبق گزارش‌ها، موجودي هر دو نسخه‌ي نقره‌اي گوشي نوکيا 6 تنها لحظاتي پس از عرضه به اتمام رسيد.

نوکيا 6 را مي‌توان يکي از محبوب‌ترين محصولات عرضه‌شده در چين دانست. محبوبيت اين محصول باعث شده است چندين بار موجودي نوکيا 6 به اتمام برسد.اچ‌ام‌دي گلوبال نسخه‌ي نقره‌اي رنگ نوکيا 6 را در 11 آوريل به بازار چين عرضه کرد که البته تنها در چند دقيقه موجودي هر دو نسخه اين گوشي هوشمند به اتمام رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سايت JD.com پيش‌فروش رنگ‌ نقره‌اي نوکيا 6 را در 5 آوريل آغاز کرد. در اين فروشگاه، نسخه 64 گيگابايتي نوکيا 6 به قيمتي معادل 246 دلار و نسخه 32 گيگابايتي با قيمتي معادل 217 دلار براي پيش‌فروش گذاشته شده بود. با اين حال، زماني که فروش رنگ‌ نقره‌اي نوکيا 6 آغاز شد، تقاضا براي اين محصول به حدي بود که تنها لحظاتي پس از آغاز فروش، موجودي نوکيا 6 به اتمام رسيد.در نمايشگاه MWC 2017 کمپاني اچ‌ام‌دي گلوبال از تلفن‌هاي هوشمندي نظير نوکيا 3، نوکيا 5 و نوکيا 6 رونمايي کرد. همچنين نسخه‌ي جديدي از نوکيا 3310 معرفي شد. اين محصولات در 120 کشور به فروش خواهند رسيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۸۳۲۶/موجودی_گوشی_نوکیا_۶_نقره_ای_لحظاتی_پس_از_عرضه_تمام_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: