Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@06:36:54 GMT

دانلود مجموعه کامل سخنراني هاي دکتر الهي قمشه اي - دانلود رايگان

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۰۸۵۹۸/دانلود_مجموعه_کامل_سخنرانی_های_دکتر_الهی_قمشه_ای_دانلود_رایگان

خبرگزاري آريا - آيا اين جديدترين نسخه است؟ اطلاعات به روز نشده است.
دانلود مجموعه کامل سخنراني هاي دکتر الهي قمشه اي





حسين محي الدين الهي قمشه اي فرزند چهارم استاد فقيد مهدي الهي قمشه اي و خانم طيبه تربتي در دي ماه 1318 در تهران به دنيا آمد.

آرمان مهم زندگي دکتر حسين الهي قمشه‌ اي، آشنا کردن انسانها، بخصوص جوانان و نوجوانان است با لذت هاي متعالي که از زيبايي، دانايي و نيکويي سرچشمه ميگيرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي اين لذات را مائده‌ هاي آسماني و غذاي روح ميداند و معتقد است که همه جنگ ها و فساد ها در عالم در اثر بي اعتنايي به اين مائده‌ هاي آسماني است.

مجموعه سخنراني هاي ايشان در لندن بين سالهاي 1994 تا 1996 درباره هنر و حكمت داستان سرايي در مثنوي ، هفت داستان در زير هفت گنبد از حكيم نظامي، عطار و قرآن نيز نمايانگر اعتبار جهاني اين فيلسوف عاشق ميباشد.

در اين مطلب مجموعه کامل سخنراني هاي دکتر الهي قمشه اي را براي دانلود آماده کرده ايم.

اين مجموعه شامل 145 قطعه صوتي از سخنان دکتر الهي قمشه اي است.

علاوه بر مجموعه سخنراني ها به صورت يکجا، يک قطعه سخنراني بصورت جداگانه، براي نمونه جهت دانلود قرار داده شده است. به اين ترتيب قبل از دانلود کل مجموعه ميتوانيد يکي از سحنراني هاي آن را گوش کنيد و اگر مورد پسند شما بود کل مجموعه سخنراني ها را به صورت يکجا دانلود کنيد.








مجموعه کامل سخنراني هاي دکتر الهي قمشه اي را دانلود کنيد:
دانلود (حجم 843 مگابايت)

دانلود نمونه يکي از سخنراني ها (حجم 6 مگابايت)

تاريخ انتشار: 96/02/04

ساير آهنگ ها

مشخصات:
● تعداد : 145 فايل صوتي
● زمان : 115 ساعت 33 دقيقه
● فرمت : MP3
● کيفيت : 64 کيلوبيت
● قابل پخش در : کامپيوتر، موبايل، پخش ماشين، و ساير دستگاه هاي پخش آهنگ





دانلود نرم افزار کمکي



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۸۵۹۸/دانلود_مجموعه_کامل_سخنرانی_های_دکتر_الهی_قمشه_ای_دانلود_رایگان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: