Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@15:29:21 GMT

آشنایی با محوریت سبک زندگی حضرت زهرا (س) در نمایشگاه کوچه های بنی هاشم

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۰۸۷۰۸/آشنایی_با_محوریت_سبک_زندگی_حضرت_زهرا_س_در_نمایشگاه_کوچه_های_بنی_هاشم

آشنایی با محوریت سبک زندگی حضرت زهرا (س) در نمایشگاه کوچه های بنی هاشم

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛نمایشگاه کوچه‌های بنی‌هاشم همزمان با ایام عزای حضرت فاطمه زهرا(س) و محوریت سبک زندگی فردی اجتماعی سیاسی حضرت زهرا(س) و روایت شهادت مظلومانه آن حضرت در هفت صحنه محتوایی مختلف از جمله رخدادهای سقیفه و شأن نزول حدیث کساء بر اساس روایات معتبر از منابع اهل سنت برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سیره زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س) و خانواده ایشان، چرایی ضرورت پرداختن به ایام فاطمیه، آشنایی با خطبه غدیر خم، جریان‌شناسی نفاق در ولایت امیرالمومنین(ع) از موضوعاتی است که در این نمایشگاه تبیین می‌شود.

پاسخ به شبهات دینی، سینمای کتاب، غرفه ارائه محصولات فرهنگی و خوشنویسی، خانه پیامبر اسلام(ص) و ماجرای رحلت ایشان، درخواست قلم و دوات در آخرین لحظات زندگی، خانه حضرت فاطمه(س)، خیمه امام زمان(عج)، قبرستان بقیع، بیت‌الاحزان، غرفه نقاشی کودکان و رسانه از بخش‌های دیگر نمایشگاه کوچه‌های بنی هاشم است.

این نمایشگاه از ۱۴بهمن‌ماه الی یکم اسفندماه از ساعت 19 تا 23 در نزدیکی تقاطع غیر همسطح شهدای 15 خرداد قم میزبان شهروندان و زائران شهر کریمه اهل‌بیت(س) خواهد بود و در این نمایشگاه رخدادهای دردناک و غم‌انگیز بعد از وفات پیامبر(ص) و چگونگی برخورد خلفا با امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) را در قالب دست‌نوشته و بناهای کاه‌گلی تشریح شده است.

لازم به ذکر است، هیأت محبین حضرت زینب(س) امسال نیز همانند سال‌های گذشته با هدف احیای ایام فاطمیه به تنهایی و بدون مشارکت هیچ ارگان و دستگاه خاصی اقدام به برپایی این نمایشگاه کرده است.

انتهای پیام/ح

نمایشگاه کوچه‌‌های بنی هاشم در قم برپا می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۸۷۰۸/آشنایی_با_محوریت_سبک_زندگی_حضرت_زهرا_س_در_نمایشگاه_کوچه_های_بنی_هاشم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: