Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@06:35:45 GMT

اجرای طرح توسعه محدوده آرامگاه های حافظ و سعدی تسریع یابد / ۶۸۰ هکتار بافت فرسوده در جوار حرم شاهچراغ (ع)

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۱۰۷۲/اجرای_طرح_توسعه_محدوده_آرامگاه_های_حافظ_و_سعدی_تسریع_یابد_۶۸۰_هکتار_بافت_فرسوده_در_جوار_حرم_شاهچراغ_ع

اجرای طرح توسعه محدوده آرامگاه های حافظ و سعدی تسریع یابد / ۶۸۰ هکتار بافت فرسوده در جوار حرم شاهچراغ (ع)

رحمانی در دیدار با وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ۶۸۰ هکتار از یک هزار و ۸۰۰ هکتار بافت فرسوده شیراز در جوار حرم شاهچراغ (ع) قرار دارد، گفت: در راستای این بازآفرینی از آقای وزیر تقاضای تسریع روند اجرای طرح محدوده آرامگاه های سعدی و حافظ را داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «یدالله رحمانی» امروز (سه شنبه 20 آذر) در دیدار با وزیر راه و شهرسازی و هیئت امنای حرم احمد بن موسی (ع) با بیان اینکه نرخ بیکاری در فارس در دولت تدبیر و امید از 16 و نیم درصد به 9 و 9 دهم درصد رسیده، گفت: با وجود رشد خوب در کاهش نرخ بیکاری اما باید تلاش شود تا به نرخ طبیعی نزدیک شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست استانداری فارس با اشاره به بهبود شاخص های فضای کسب و کار در فارس از رتبه 18 در سال 92 به رتبه 2 در سال 97، بیان کرد: رشد 110 درصدی صادرات غیر نفتی در سال های گذشته اگر چه مطلوب بوده اما کفایت نمی کند.

 

وی از وزیر راه و شهرسازی مطالبات نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده 17 شهرستان فارس را درخواست کرد و افزود: از یک هزار و 800 هکتار بافت فرسوده در شیراز 680 هکتار آن در جوار حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) قرار دارد که از این مقدار 57 هکتار در قالب طرح توسعه حرم در حال بازآفرینی است.

 

رحمانی با اشاره به تصمیمات شورای عالی شهرسازی کشور تصریح کرد: بر اساس مصوبات اقدامات خوبی در بافت های فرسوده شیراز انجام شده و در راستای این بازآفرینی از آقای وزیر تقاضای تسریع روند اجرای طرح محدوده آرامگاه های سعدی و حافظ را داریم.

 

سرپرست استانداری فارس با اشاره به فعالیت ها و زیرساخت های انجام شده در حوزه راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: 280 کیلومتر آزاد راه در دست احداث است که از این مقدار 220 کیلومتر متعلق به آزاد راه شیراز اصفهان بوده که با رشد 78 درصدی و قول مساعد دولت تا شهریور 98 به بهره برداری می رسد.

 

 

پایان پیام/588

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۱۰۷۲/اجرای_طرح_توسعه_محدوده_آرامگاه_های_حافظ_و_سعدی_تسریع_یابد_۶۸۰_هکتار_بافت_فرسوده_در_جوار_حرم_شاهچراغ_ع را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: