Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@13:22:47 GMT

ماجرای عروسکی عجیب که برای خانواده آتنا اصلانی ارسال شد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۱۱۳۱۸/ماجرای_عروسکی_عجیب_که_برای_خانواده_آتنا_اصلانی_ارسال_شد

ماجرای عروسکی عجیب که برای خانواده آتنا اصلانی ارسال شد

به گزارشگروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛فرد ناشناسی عروسکی را برای خانواده آتنا اصلانی فرستاد که از زمانی که خانواده وی این عروسک را دریافت کرده اند برای آن ها بسیار ارزشمند شده است و همواره یاد آتنا را برای خانواده وی زنده نگه می دارد.

آتنا اصلانی، دختر هفت ساله پارس آبادی که در یک سناریوی شوم توسط مرد رنگرزی به نام اسماعیل پس از اقدام شوم به قتل رسید و سپس جسد وی را به پارکینگ خانه خود منتقل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عروسک که دست ساز به نظر می رسد دهانی در صورت ندارد که نشانی از فریاد نزدن دختران در مواقع خطر است.

قاتل آتنا پس از دستگیری که لقب شیطانپارس آباد را گرفت به اعدام در ملاعام محکوم شد و حکم وی توسط دیوان عالی کشور نیز تایید شد.

منبع:رکنا

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۱۳۱۸/ماجرای_عروسکی_عجیب_که_برای_خانواده_آتنا_اصلانی_ارسال_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: