Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@11:03:02 GMT

اجرای موفق نظام ارجاع الکترونیک در گیلان الگویی مناسب در کشور است

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۱۶۱۱/اجرای_موفق_نظام_ارجاع_الکترونیک_در_گیلان_الگویی_مناسب_در_کشور_است

اجرای موفق نظام ارجاع الکترونیک در گیلان الگویی مناسب در کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رئیسی معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیش از ظهر سه شنبه از مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی در شهر مرجقل در بخش تولمات شهرستان صومعه سرا به عنوان نخستین پایگاه استقرار سامانه نظام ارجاع الکترونیک سلامت در کشور بازدید کرد.

معاون بهداشتی وزیر بهداشت ضمن بازدید میدانی از مراکز پایلوت استقرار نظام ارجاع الکترونیکی در خانه بهداشت مرجقل و کلینیک تخصصی در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان صومعه سرا بر اجرای کامل و دقیق این طرح در مراکز بهداشتی و درمانی تاکید کرد و خواستار رفع نواقص زیرساختی و سخت افزاری در راستای بالابردن راندمان کار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا رئیسی با بیان اینکه در راستای نظام ارجاع الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان یک الگو است، افزود: این طرح در شهرستان صومعه سرا و چند شهر دیگر استان گیلان در حال اجرا است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در حاشیه این بازدید گفت: پروژه نظام ارجاع الکترونیک یکی از برنامه‌های استراتژیک دانشگاه علوم پزشکی گیلان است.

شاهرخ یوسف‌زاده با اشاره به اینکه این طرح در آغاز راه به صورت پایلوت در شهرستان های صومعه سرا و ماسال اجرا شد، بیان کرد: لنگرود شهرستان بعدی در اجرای این طرح در استان گیلان بوده و امروز نیز این طرح در شهرستان‌های رضوانشهر و انزلی در حال اجرا است.

در حاشیه این بازدید داروخانه شبانه روزی بیمارستان امام خمینی(ره) صومعه سرا نیز افتتاح شد.

کد خبر 4482233

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۱۶۱۱/اجرای_موفق_نظام_ارجاع_الکترونیک_در_گیلان_الگویی_مناسب_در_کشور_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: