Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-20@03:06:44 GMT

شرایط ثبت‌نام اولی‌ها درمدارس شاهد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۱۷۰۰/شرایط_ثبت_نام_اولی_ها_درمدارس_شاهد

شرایط ثبت‌نام اولی‌ها درمدارس شاهد

ثبت نام دانش آموزان در پایه اول دوره ابتدایی مدارس شاهد از امروز اول خرداد ماه آغاز شد. ناطقان: خانواده‌ها می‌توانند از امروز وارد سامانه جامع امور شاهد و ایثارگران به نشانی http://saja.medu.ir شده و اقدام به پیش ثبت نام فرزند خود کنند. ثبت نام در این سامانه تا ۱۵ خرداد ادامه دارد.
از آنجا که وزارت آموزش و پرورش شرایط و امتیازاتی را برای ورود به مدارس شاهد اعلام کرده است با اتمام مهلت ثبت نام، پذیرفته شدگان حائز شرایط را از ۱۷ تا ۱۹ خرداد در قالب ارسال پیامک اعلام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن از ۲۰ تا ۲۷ خرداد به والدین مهلت داده می‌شود مدارک را به مدرسه تحویل دهند تا بررسی شود. تایید مدارک ثبت نام از سوی منطقه، استان و اعلام نتایج قطعی به اولیا نیز طی ۲۷ ام خرداد تا سوم تیر صورت می‌گیرد.
ضوابط و شرایط ثبت نام نیز به این شرح است:




منبع: ایسنا برچسب ها: ثبت‌نام کلاس اولی‌ها ، مدارس شاهد ، شرایط ثبت‌نام

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۱۷۰۰/شرایط_ثبت_نام_اولی_ها_درمدارس_شاهد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: