Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@00:28:40 GMT

۳.۵ میلیارد تومان از تعهد خیرین مدرسه‌ساز استان قزوین در سال ۹۶ محقق شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۱۱۷۰۱/۳_۵_میلیارد_تومان_از_تعهد_خیرین_مدرسه_ساز_استان_قزوین_در_سال_۹۶_محقق_شد

۳.۵ میلیارد تومان از تعهد خیرین مدرسه‌ساز استان قزوین در سال ۹۶ محقق شد

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون خیرین استان قزوین ۵ میلیارد تومان تعهد کرده‌اند که ۳.۵ میلیارد تومان محقق و ۸ مدرسه ساخته شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، مهدی ارمغان صبح امروز در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان قزوین که در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار داشت: مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان قزوین از سال 77 فعالیت خود را آغاز کرده و خوشبختانه در زمینه جذب خیرین اقدامات ویژه‌ای انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان هم‌اکنون به صورت هیئت‌امنایی اداره شده و 9 نفر هیئت مدیره این مجمع را تشکیل می‌دهند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان قزوین تصریح کرد: براساس آمارها یک سوم مدارس کل کشور با همت خیرین ساخته و به وزارت آموزش و پرورش تحویل داده شده که سهم استان قزوین حدود 200 مدرسه بوده است.

ارمغان با اشاره به اینکه برخی مدارس نیازمند بازسازی و هوشمندسازی هستند، عنوان کرد: در سال 95، خیرین مدرسه‌ساز 12 میلیارد تومان تعهد کرده‌اند که از این مبلغ 9 میلیارد تومان محقق و 17 مدرسه ساخته شده است.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون خیرین استان قزوین 5 میلیارد تومان تعهد کرده‌اند که 3.5 میلیارد تومان محقق و 8 مدرسه ساخته شد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان قزوین عنوان کرد: از مجموع 1872 فضای آموزشی، 693 مدرسه دارای استحکام، 728 فضای آموزشی نیازمند مقاوم‌سازی با 63 میلیارد تومان و 451 مدرسه نیازمند تخریب و بازسازی با هزینه 200 میلیارد تومان است.

ارمغان افزود: 6345 کلاس درس نیاز به هوشمندسازی داشته که 32 میلیارد تومان هزینه هوشمندسازی این کلاس‌های درس است.

انتهای پیام/

R41364/P1336/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۱۷۰۱/۳_۵_میلیارد_تومان_از_تعهد_خیرین_مدرسه_ساز_استان_قزوین_در_سال_۹۶_محقق_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: