Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@12:42:45 GMT

بازتاب سخنان رئیس جمهوری در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در رسانه های شمال آفریقا

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۱۱۷۰۴/بازتاب_سخنان_رئیس_جمهوری_در_مراسم_گرامیداشت_هفته_دفاع_مقدس_در_رسانه_های_شمال_آفریقا

بازتاب سخنان رئیس جمهوری در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در رسانه های شمال آفریقا

الجزیره-ایرنا-سخنان حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس بازتاب گسترده ای در رسانه های شمال آفریقا داشت و اغلب رسانه های مهم این منطقه بخش هایی از سخنان ایشان از جمله اینکه هیچ قدرتی نمی تواند ایران را متوقف کند ،منتشر کردند.

به گزارش شنبه شب ایرنا،پایگاه خبری «الوفد »مصر نوشت: رئیس جمهوری ایران گفت که کشورش قصد دارد توانایی های نظامی خود را با وجود هشدارهای آمریکا تقویت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


الوفد افزود:روحانی تاکید کرد که توانایی های نظامی ایران با هدف بازدارندگی تقویت می شود.
پایگاه خبری «ایوان لیبیا »نیز نوشت:رئیس جمهوری ایران گفت، کشورش توانایی های نظامی خود را از جمله توان موشکی را تقویت می کند.
پایگاه خبری «رصد» مصر نیز نوشت:رئیس جمهوری ایران در سخنرانی خود خطاب به آمریکا و رژیم اشغالگر قدس گفت:شما چه بخواهید و چه نخواهید ما از ملت های ستمدیده در سوریه، یمن و فلسطین حمایت و سامانه های موشکی خود را تقویت می کنیم.
رصد همچنین به نقل از روحانی افزود:روزی که شما گروه های تروریستی را به وجود آوردید و آن ها را مسلح کردید و آزادشان گذاشتید تا مردم را بکشند، چه کسی به ندای مردم عراق و سوریه برای کمک پاسخ داد؟هیچ قدرتی در جهان نمی تواند ما را متوقف کند، ایران در پایان پیروز خواهد بود.
پایگاه خبری «المصری الیوم » هم نوشت: رئیس جمهوری ایران تاکید کرد که قدرت نظامی ما بازدارنده و ایران توانایی های موشکی خود را تقویت می کند و برای دفاع از کشور از کسی اجازه نمی گیرد.
پایگاه خبری «العرب» مصر نیز نوشت:رئیس جمهوری ایران گفت: سلاح ما برای دفاع از کشورمان و دفاع از ملت های مظلوم در مقابل تجاوزهای کشورهای استکباری است و ایران توانایی ها ی نظامی اش را در همه زمینه ها تقویت می کند.
العرب نوشت: رئیس جمهوری ایران تاکید کرد که کشورش تا زمانی که طرف ها ی دیگر به وعده ها و پیمان هایشان وفادار باشند، پایبند عهد و پیمان خود است و هیچ قدرتی نمی تواند آن را از رسیدن به حقوقش باز دارد.
پایگاه خبری «الیوم السابع»مصر همچنین نوشت: رئیس جمهوری ایران هرگونه مذاکره جدید با آمریکا درباره توافق هسته ای را رد کرد و همه را با موشک خرمشهر که برد آن به دو هزار کیلومتر می رسد، غافلگیر کرد و گفت: ایران توانایی های نظامی خود را تقویت می کند.
پایگاه خبری «صدی البلد» مصر نیز نوشت:روحانی تاکید کرد که سلاح های ایران برای دفاع از کشورش و کشورهای منطقه ضد حمله قدرت های بزرگ و تروریسم است و هیچ کس نمی تواند مانع رسیدن مردم به حقوقشان شود و ایران تا آنجا که ضروری می داند،توانایی های نظامی خود را تقویت و از این توانایی ها به هیچ عنوان برای حمله یا تجاوز به هیچ کشوری استفاده نمی کند .
پایگاه خبری «الشروق» مصر هم نوشت:رئیس جمهوری ایران تاکید کرد که کشورش توانایی های نظامی بازدارنده را تقویت می کند وبرای دفاع از خود از کسی اجازه نمی گیرد.
روزنامه «الایام»لیبی نیز نوشت:روحانی تاکید کرد که توانمندی های نظامی ایران، بازدارنده است.
پایگاه خبری «الزیتونه» تونس هم نوشت: رئیس جمهوری ایران تاکید کرد که افزایش توانایی های نظامی خود را با وجود انتقادهای آمریکا ادامه می دهد و نه تنها برنامه موشکی خود را توسعه می دهد بلکه نیروی هوایی، زمینی و دریایی را ینز تقویت می کند .
پایگاه خبری «بوابه فیتو» نیز نوشت:رئیس جمهوری ایران تاکید کرد که کشورش توانایی های موشکی خود را تقویت و این را یک قدرت بازدارنده می داند.
پایگاه خبری روزنامه «الخبر» الجزایر همچنین نوشت: روحانی تاکید کرد که ایران در کنار تقویت توانایی های موشکی، نیروهای هوایی، زمینی و دریایی خود را هم تقویت می کند.
پایگاه خبری «اهل مصر» نیز نوشت: سخنان رئیس جمهوری ایران در روز جمعه پاسخی به حملات آمریکا به ایران و تهدید کردن به لغو توافق هسته ای بود .
این پایگاه خبری افزود: آمریکا جنگ روانی ضد ایران را آغاز کرده و تهران نیز به آن پاسخ می دهد و قدرت نظامی خود را به رخ می کشد.
پایگاه خبری »هسپرس» مغرب همچنین نوشت: رئیس جمهوری ایران تاکید کرد که تقویت توانایی های نظامی ایین کشور جنبه بازدارندگی دارد و ایران قدرت نظامی اش را برای دفاع ازحاکمیت خود و همچنین برای دفاع از کشورهای منطقه مقابل قدرت های جهانی و تروریسم استفاده می کند.
هسپرس به نقل از روحانی افزود:امروز وقتی یک ملت آزاده اقدام به تولید سلاح های مورد نیازش برای دفاع از خود می کند، از سوی قدرت های زورگو و رسانه هایش متهم می شود در حالی که آن ها خود روزانه میلیون ها قطعه سلاح برای کشورهای منطقه می فرستند.
روزنامه« الاهرام»مصر هم نوشت: ایران با وجود انتقادهای واشنگتن، توانایی های نظامی خود را تقویت می کند و رئیس جمهور روحانی تاکید کرد که کشورش تصمیم دارد توانایی های نظامی و بالستیک خود را تقویت کند.
شبد**خاورم **2041**1010
گزارش: سید شاهپور حسینی**انتشار:حسن معظمی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۱۷۰۴/بازتاب_سخنان_رئیس_جمهوری_در_مراسم_گرامیداشت_هفته_دفاع_مقدس_در_رسانه_های_شمال_آفریقا را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: