Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@02:23:18 GMT

فعالیت بیش از ۴۰۰ باشگاه پرورش اسب در استان یزد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۱۱۷۲۹/فعالیت_بیش_از_۴۰۰_باشگاه_پرورش_اسب_در_استان_یزد

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به ظرفیت این استان در زمینه پرورش اسب گفت: بیش از ۴۰۰ باشگاه پرورش اسب در استان یزد فعالیت دارد.

به گزارش ایسنا، مسعود شریعتین گفت: یزد به عنوان قطب سوارکاری کشور شناخته شده و بیشترین باشگاه‌های پرورش اسب کشور نیز در این استان مشغول فعالیت هستند .

وی با بیان اینکه باشگاه‌های پرورش اسب در استان از مشکلات متعددی رنج می‌برند، ادامه داد: استان یزد ظرفیت بالایی در توسعه این رشته ورزشی دارد اما برای توسعه آن نیاز به حمایت مسئولان استان است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان این که باشگاه‌ها و مجتمع‌های پرورش اسب و سوارکاری نقش موثری در ایجاد اشتغال و سودآوری برای استان دارند، عنوان کرد: باشگاه‌ها و مجتمع‌های سوارکاری، همچنین این ظرفیت را دارند تا جوانان و عموم مردم را به این رشته جذب کنند .

وی با تاکید بر لزوم حمایت از فعالیت‌های این باشگاه‌ها در سطح استان، اضافه کرد: پرداخت تسهیلات کم بهره با نرخ دو تا چهار درصدف کمک موثری به اشتغالزایی و تداوم روند فعالیت این باشگاه ها خواهد داشت .

شریعتی با اشاره به جذب تسهیلات از صندوق کارآفرینی امید برای باشگاه‌های پرورش اسب در استان، اظهار کرد: در مجموع دو میلیارد تومان از این صندوق با سود چهار درصد برای ۴۰۵ باشگاه ورزشی در سطح استان جذب شده که اگر این اعتبارات بیشتر به استان تزریق شود می‌تواند به باشگاههای سوارکاری نیز تسهیلات داد و در صنعت اسب نیز تحولی ایجاد کرد .

مدیر کل ورزش و جوانان استان در پایان نیز با بیان این که در صورت تامین اعتبار و تخصیص بیشتری به استان براساس اولویت‌هایی که در این زمینه دیده شده است می‌توانیم در سال جاری برای یک‌هزار نفر اشتغال ایجاد کنیم.



انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۱۷۲۹/فعالیت_بیش_از_۴۰۰_باشگاه_پرورش_اسب_در_استان_یزد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: