Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@09:27:11 GMT

راه اندازی نسل جدید سامانه دیجیتال در ۳ نقطه از استان فارس

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۱۱۷۶۴/راه_اندازی_نسل_جدید_سامانه_دیجیتال_در_۳_نقطه_از_استان_فارس

راه اندازی نسل جدید سامانه دیجیتال در ۳ نقطه از استان فارس

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید تقی سهرابی مدیرکل صدا و سیمای فارس با اشاره به نصب و راه اندازی نسل جدید سامانه دیجیتال در سه نقطه از استان فارس، ادامه داد: با راه اندازی سامانه دیجیتال نسل جدید تی تو (T۲) در قلعه سنگی بوانات، مردم بخش مرکزی و روستا‌های اطراف آن از نعمت ۳۳ شبکه تلویزیونی و رادیویی دیجیتال بهرمند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با همکاری، معاونت توسعه و فن آوری رسانه سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، متخصصان فنی واحد فرستنده‌های تلویزیونی و اف ام صدا و سیمای مرکز فارس ۱۸ شبکه تلویزیونی و ۱۵ شبکه رادیویی دیجیتال را در قلعه سنگی از توابع بخش مرکزی بوانات راه اندازی کردند.

وی اعلام کرد: این سامانه دیجیتال از نوع جدید نسل تی تو (T۲) است که با نصب و راه اندازی آن جمعیتی بالغ بر ۲ هزار نفر زیر پوشش این شبکه‌ها قرار گرفتند که قبل از این اقدام منطقه مذکور از شبکه‌های آنالوگ برخوردار بود.

مدیرکل صدا و سیمای فارس اضافه کرد: ۲۵ شبکه دیجیتال دیگر مهمان خانه‌های مردم زیباشهر و تنگ الله اکبر شیراز شد.

سهرابی تصریح کرد: با تلاش همه جانبه متخصصان فنی صدا و سیمای مرکز فارس بسته سوم معروف به تی اس تری (TS۳) به فرستنده‌های ایستگاه‌های زیباشهر و تنگ الله اکبر اضافه شد.

وی ادامه داد: قبل از این اقدام بسته اول سامانه ارسال سیگنال دیجیتال با ۱۰ شبکه تلویزیونی و ۱۴ شبکه رادیویی و بسته دوم شامل ۸ شبکه تلویزیونی و یک شبکه رادیویی دیجیتال در این ایستگاه‌ها نصب و راه اندازی شده بود که با اضافه شدن بسته سوم به سامانه دیجیتال ۷ شبکه تلویزیونی و ۱۸ شبکه رادیو نما به دیگر شبکه‌های این دو منطقه از شهر شیراز با کیفیت بالا جمعیتی بالغ بر ۹ هزار نفر تحت پوشش این سامانه جدید قرار گرفتند.

مدیرکل صدا و سیمای فارس با اشاره به نصب و راه اندازی نسل جدید سامانه دیجیتالی در کاریان لارستان با همکاری معاونت توسعه و فن آوری رسانه سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و به همت مهندسان فنی صدا و سیمای مرکز فارس بیان کرد: سامانه دیجیتال نسل جدید ارسال سیگنال صدا و تصویر موسوم به تی تو (T۲) در ایستگاه تلویزیونی کاریان نصب و راه اندازی شد.

وی افزود: با راه اندازی این سامانه دیجیتالی ۱۸ شبکه تلویزیونی و ۱۵ شبکه رادیویی دیجیتال که از طریق گیرنده تلویزیون تی تو (T۲) قابل دیدن و شنیدن است، مهمان خانه‌های اهالی روستای کاریان و هَرم و روستا‌های اطراف آن شد که جمعیتی معادل ۶ هزار نفر را پوشش می‌دهد.

مدیرکل صدا و سیمای فارس گفت: با همکاری خیران و مسئولان این منطقه، بازسازی ساختمان و تکمیل جاده دسترسی و تکمیل زیرساخت‌های ایستگاه تلویزیونی کاریان انجام و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ن

نسل جدید سامانه دیجیتال در ۳ نقطه از استان فارس نصب شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۱۷۶۴/راه_اندازی_نسل_جدید_سامانه_دیجیتال_در_۳_نقطه_از_استان_فارس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: