Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-29@05:44:19 GMT

نتایج نظرسنجی مارکا: از قهرمانی اسپانیا تا عملکرد ناامید کننده آرژانتین در روسیه 2018

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۳۳۸۶/نتایج_نظرسنجی_مارکا_از_قهرمانی_اسپانیا_تا_عملکرد_ناامید_کننده_آرژانتین_در_روسیه_۲۰۱۸

نتایج نظرسنجی مارکا: از قهرمانی اسپانیا تا عملکرد ناامید کننده آرژانتین در روسیه 2018

تجربه نشان داده روی نتایج بازی‌های دوستانه حساب چندانی نمی‌توان باز کرد اما به نظر می‌رسد دو بازی دوستانه قبلی، نگاه هواداران را نسبت به جام جهانی پیش رو کاملا عوض کرده است.

طرفداری - حدود نیمی از مخاطبان نشریه اسپانیایی مارکا معتقدند تیم ملی اسپانیا قهرمان جام جهانی روسیه می‌شود.

نمایش عالی برابر آلمان و تحقیر کردن آرژانتین، تاثیرش را در دیدگاه مردم گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مارکا، طی نظرسنجی این نشریه از مخاطبانش که بیش از 90 هزار نفر در آن شرکت کردند، 44 درصد به قهرمانی اسپانیا در روسیه رای دادند. حدود 40 هزار نفر. پس از لاروخا، برزیل با 24 و آلمان با 18 درصد شانس‌های دوم و سوم قهرمانی دنیا شدند. آرژانتین و فرانسه هم با 5 و 4 درصد در رده‌های چهارم و پنجم جای گرفتند.

از نگاه مخاطبان، لیونل مسی هم در تورنمنت پیش رو عنوان آقای گلی و توپ طلا را کسب خواهد کرد. پس از مسی هم شانس ایسکو، نیمار و کریستیانو رونالدو برای دریافت جایزه بهترین بازیکن تورنمنت از بقیه بیشتر است. 

اما قسمت جالب نظرسنجی اینجاست که مخاطبان مارکا، آرژانتین را به عنوان تیمی که احتمالا ناامید کننده ترین عملکرد را برخلاف تصورات خواهد داشت، انتخاب کردند. پس از آرژانتین هم پرتغال و فرانسه جای دارند! اما برای عنوان پدیده تورنمنت که فراتر از انتظارات ظاهر خواهد شد، کرواسی، مصر و پرو انتخاب شدند. انتخاب‌هایی که باید دید تا چه اندازه درست از آب در خواهد آمد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۳۸۶/نتایج_نظرسنجی_مارکا_از_قهرمانی_اسپانیا_تا_عملکرد_ناامید_کننده_آرژانتین_در_روسیه_۲۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: