Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-18@04:38:59 GMT

۱۰۲درصد از تعهد اشتغال استان سمنان در سال۹۶ محقق شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۳۷۵۱/۱۰۲درصد_از_تعهد_اشتغال_استان_سمنان_در_سال۹۶_محقق_شد

۱۰۲درصد از تعهد اشتغال استان سمنان در سال۹۶ محقق شد

به گزارش ایسکانیوز، محمد همتیان صبح یکشنبه در نشستی با فرمانداران استان سمنان به میزبانی استانداری، ضمن بیان اینکه در سال ۹۶، ۱۰۲ درصد از سهم اشتغال در نظر گرفته‌شده برای استان سمنان، محقق شده است، تأکید کرد: این امر نشان از اهتمام ویژه مسئولان به مقوله اشتغال در سطح استان دارد.

وی افزود: درزمینهٔ پرداخت تسهیلات بهین یاب و طرح‌های اشتغال و حمایت از کار نیز استان سمنان در سال۹۶ و در بین ۳۱ استان کشور رتبه دوم را به خود اختصاص داد که این امر نیز دستاوردی خوب درزمینهٔ تحول اقتصادی و اشتغال محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار سمنان در دیگر بخش صحبت‌های خود، گفت: با توجه به معضل کم‌آبی در کشور و استان سمنان، دولت سیاست‌های بسیار مطلوبی را برای تشویق کشاورزان به اجرای طرح‌های آبیاری نوین کرده که ازجمله آن اعطای کمک بلاعوض است که در این راستا تلاش فرمانداران و مسئولان شهرستانی برای جذب کامل این تسهیلات و اختصاص هدفمند آن‌ها نیاز مبرم استان سمنان محسوب می‌شود.

همتیان بابیان اینکه مجموعه استانداری سمنان بر تکمیل پروژه‌های بالای ۷۰ درصد پیشرفت تأکید دارد، گفت: احصاء این طرح‌ها مهمترین رسالت فرمانداران است که باید با در نظر گرفتن اولویت‌ها نسبت به ارائه طرح‌های موردنیاز به شورای برنامه‌ریزی اقدام کنند.

وی در پایان‌بر ضرورت نگاه ویژه به تحقق شعار سال و رسالت فرمانداران دراین‌بین تأکید کرد و گفت: امیدواریم با اقدامات طراحی‌شده از سوی فرمانداران شهرستان‌های هشت گانه استان سمنان، شاهد تحقق شعار سال باشیم.

901/900

محمد همتیان سمنان فرمانداران اشتغال

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۷۵۱/۱۰۲درصد_از_تعهد_اشتغال_استان_سمنان_در_سال۹۶_محقق_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: