Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@08:01:23 GMT

شبکه‌سازی مسیر گردشگری امامزاده محسن(ع)، پروژه ملی-استانی است

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۳۷۵۶/شبکه_سازی_مسیر_گردشگری_امامزاده_محسن_ع_پروژه_ملی_استانی_است

شبکه‌سازی مسیر گردشگری امامزاده محسن(ع)، پروژه ملی-استانی است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: انتقال فاضلاب مسیر گردشگری امام‌زاده محسن به مریانج یک پروژه ملی-استانی است که با تلاش شرکت آب و فاضلاب روستایی در حال اجراست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، حمیدرضا حاجی‌بابایی ظهر امروز در بازدید از دو پروژه شرکت آب و فاضلاب روستایی مسیر گردشگری امامزاده محسن(ع) و روستای دهپیاز اظهار کرد: روستای دهپیاز از بزرگ‌ترین روستاهای بخش مرکزی بوده که با یگیری‌های بانک توسعه اسلامی قرار شده است تأسیسات فاضلاب روستای دهپیاز با 16 کیلومتر اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته اجرای این پروژه مصوب شد،‌ افزود: تاکنون 8 کیلومتر از شبکه‌سازی عملیاتی شده و هشت کیلومتر دیگر باقی مانده است که امیدواریم تا چند ماه آینده به اتمام برسد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس ادامه داد: روستای دهپیاز با جمعیتی حدود 5 هزار نفر با اجرایی شدن این پروژه از تأسیسات زیرساختی فاضلاب برخوردار می‌شود.

وی با بیان اینکه برخورداری مردم از امکانات رفاهی خصوصاً در روستاها حق آنهاست، گفت: فراهم کردن زیرساخت‌های لازم در روستا باعث می‌شود که روستاییان دیگر تمایلی برای کوچ به شهر نداشته باشند.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه این پروژه یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های اجرا شده در این منطقه است، اظهار کرد: یکی از مشکلات منطقه گردشگری امامزاده محسن(ع) نبود تاسیسات فاضلاب در این منطقه است.

وی افزود: پروژه ایجاد خط انتقال فاضلاب مسیر گردشگری امام‌زاده محسن به مریانج  با تلاش شرکت آب و فاضلاب روستایی در حال اجراست.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس این پروژه را ملی و استانی خواند و بیان کرد: کار اجرایی پروژه آغاز شده و برای اتصال تأسیسات فاضلاب به شهر همدان در مسیر اجرایی مشکل خاصی نخواهیم داشت.

وی به چهار منطقه گردشگری شهر همدان اشاره و خاطرنشان کرد: مسیر دو روستای چشین و ابرو  از آن مناطق است که شاهد تصادف و مشکلات بسیاری در این محدوده به علت وضعیت بد مسیر بودیم.

حاجی‌بابایی اضافه کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته برای رفع حوادث ترافیکی این محدوده پیمانکاران از دیروز به صورت عملیاتی وارد فاز اجرایی کار شده‌اند.

در این بازدید مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان همدان گفت: پروژه ایجاد خط انتقال فاضلاب مسیر گردشگری امام‌زاده محسن در سه فاز عملیاتی می‌شود.

کمال حسنی افزود: در حال حاضر فاز نخست پروژه در حال اجراست و با 50 درصد کار در فاز یک به اتمام رسیده است.

 وی ادامه داد: در فاز نخست حدود یک میلیارد و 700 میلیون تومان به منظور مطالعه و اجرا تخصیص یافته و پیش‌بینی می‌شود اجرای این پروژه در هر سه فاز نیازمند تخصیص 19 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار است.

مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان همدان عنوان کرد: همزمان با عملیاتی شدن پروژه در سه فاز، چهار روستای موییجین، توییجین، و رفجین و سولان با جمعیت 8 هزار نفری زیر پوشش شبکه جمع‌آوری و انتقال فاضلاب قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۷۵۶/شبکه_سازی_مسیر_گردشگری_امامزاده_محسن_ع_پروژه_ملی_استانی_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: