Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-27@00:55:46 GMT

هوای کوهستان را در پارکینگ تجربه کنید

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۳۷۷۹/هوای_کوهستان_را_در_پارکینگ_تجربه_کنید

امروزه پارکینگ ها به بخش مهمی از فضای زندگی ما تبدیل شده که هر روز صبح و شب در هنگام رفتن به سر کار از ان عبور میکنیم و از ان مهمتر در ان تنفس میکنیم. کار کردن ماشین ها در ان باعث افزایش میزان الودگی در ان می شود که می تواند برای سلامتی و  عمر انسان  بسیار زیانبار باشد از ان گذشته در مجتع های بزرگ و واحد های تجاری  می تواند در هنگام اتش سوزی باعث ایجاد مسمومیت بدلیل تنفس منواکسید کربن و عدم وجود اکسیژن کافی در پارکینگ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا براین داشتن سیستم تخلیه دود پارکینگ مناسب که هوای تازه و پر از اکسیژن را به پارکینگ ها می رساند و دود را از پارکینگ خارج میکند امری مهم و حیاتیست و همچنین طبق الزامات و مقررات موجود کلیه ساختمان هایی که بیش از سه طبقه زیر زمین دارند و یا مساحت هر طبقه از زیر زمینهای آنها بیشتر از 500 متر مربع باشد ملزم به به کارگیری سامانه تهویه پارکینک جهت جلوگیری از گسترش حرارت و دود به وسیله جت فن و سیستم کانال کشی می باشند.

برای انتقال هوال آلوده پارکینگ ها به خارج می بایست از هواکش مخصوص یا جت فن های گرید F300 و  F400استفاده نمود همچنین از هواساز برای اوردن هوای تازه به پارکینگ و کم کردن رقت الاینده ها و ایجاد هوا و اتاق تمیز در پارکینگ استفاده میشود. این جت فن ها F300 و  F400 تحمل دمای 300 و 400 درجه سانتیگراد را حداقل به مدت 2 ساعت دارند تا در زمان آتش سوزی احتمالی نیز با تخلیه دود از تجمع هوای گرم مونوکسید کربن که باعث ایجاد خفگی و گسترش حریق در پارکینگ می شود جلوگیری کرد. باید توجه داشت که هواکش های جت فن که برای تهویه پارکینگ به کار گرفته  می شود حتما بایستی در لابراتورهای معتبر تست و گرید  F400 و F300 گرفته باشند و مورد تایید سازمان آتش نشانی ایران نیز باشد و تمام استانداردهای بین المللی مربوط   EN،UL را نیز دارا باشند.

گروه وی سی صنعت با تجربه و تخصص چندین ساله و رزومه قابل توجه می تواند راهنما و مشاور شما در زمینه سیستم تخلیه دود پارکینگ از طراحی و اجرا تا گرفتن تمام تایید های سازمان اتشنشانی  در مجموعه شما باشد برای اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت ما به ادرس www.vcsanat.org مراجعه نمایید.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۷۷۹/هوای_کوهستان_را_در_پارکینگ_تجربه_کنید را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: