Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-03-28@13:53:17 GMT

تشویق‌کنندگان دختران خیابان انقلاب همدست تحریم‌ها هستند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۳۷۹۴/تشویق_کنندگان_دختران_خیابان_انقلاب_همدست_تحریم_ها_هستند

علی علیزاده در حساب توییتری خود با انتشار پستی تمام حامیان کشف حجاب جریان سازمادهی شده‌ی دختران خیابان انقلاب را همدست تحریم‌های ایران دانست.


به گزارش شریان نیوز،چندین ماه پیش کمپینی سازماندهی شده به نام دختران خیابان انقلاب به حمایت مسیح علینژاد به راه افتاد و عده‌ای در نقاط مختلف شهر کشف حجاب کردند و عکس و فیلم این کار خود را در فضای مجازی منتشر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاپرک شجری‌زاده با کشف‌ حجاب در منطقه قیطریه تهران و تهیه عکس و فیلم از این اقدام خود، حمایتش از این ماجرا را استارت زد و در صفحه مجازی خود نیز به تأیید و حمایت از چنین اقداماتی مبادرت کرد.

بعد از این ماجرا و کار غیرقانونی، شجری‌زاده به دو سال حبس تعزیری و 18 سال حبس تعلیقی محکوم شد. شجری زاده در طول این مدت نیز به شدت از سوی رسانه ها غربی همچون بی‌بی‌سی و منوتو مورد حمایت قرار گرفت . اما پس از مدتی خبر خروج شجری زاده از ایران و اقامتش در آمریکا منتشر شد.

امروز شاپرک شجری زاده در پارلمان کانادا خواستار اعمال تحریم علیه ایران به نام حقوق بشر شد! شجری زاده در یک کنفرانس مطبوعاتی در پارلمان کانادا شرکت کرد که توسط ایروین کاتلر مشاور UANI یا "اتحاد علیه ایران هسته ای" برگزار شد و هدف از این کنفرانس خبری درخواست تحریم ایران بود.

علی عیلزاده تحلیلگر سیاسی و استاد فلسفه با انتشاری توییتی در صفحه ی شخصی‌اش در این خصوص اظهار داشت کسانی که برای شاپرک شجری زاده کف زدید، حالا همدست تحریم‌ها هستند.

علیزاده در توییتر نوشت:

-ده ماه پیش روی سکوی برقی در تهران رفت

-بواسطه شبکه‌های اجتماعی بمب خبری شد

-فعالان زنان داخلی به او مشروعیت سیاسی دادند

-به کمک BBC و منوتو و مسیح علی نژاد قهرمانسازی شد

-از کشور خارج شد

-تبدیل به چهره مشروعیت ساز تحریمها شد

-- تک تک شما که برایش کف زدید حالا همدست تحریمها هستید.

برچسب هاکاناداعلی عیلزادهکشف‌ حجاب

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۷۹۴/تشویق_کنندگان_دختران_خیابان_انقلاب_همدست_تحریم_ها_هستند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: