Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-25@15:02:44 GMT

◄ اعلام طرح‌ها و پروژه‌های بندر آبادان به شرکت‌های سرمایه‌گذار اندونزی

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۳۷۹۸/اعلام_طرح_ها_و_پروژه_های_بندر_آبادان_به_شرکت_های_سرمایه_گذار_اندونزی

◄ اعلام طرح‌ها و پروژه‌های بندر آبادان به شرکت‌های سرمایه‌گذار اندونزی

تین‌نیوز | 

سفیر اندونزی در ایران گفت: ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری بنادر آبادان را به سرمایه‌گذاران اندونزی اعلام خواهیم کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، اکتاویان علیم‌الدین در بازدید از بندر آبادان، افزود: هدف بازدید از بندر آبادان؛ آشنایی با ظرفیت‌ها، مزیت های سرمایه‌گذاری و توسعه روابط تجاری بیش‌تر بین دو کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: طرح‌ها و پروژه‌های بندر آبادان به شرکت های سرمایه‌گذاری اندونزی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سفیر اندونزی در ایران گفت: توسعه روابط بندری اندونزی و ایران بسیار حائز اهمیت است.

رضا سفاری؛ مدیر بنادرودریانوردی آبادان نیز گفت: ظرفیت‌های زیادی برای همکاری با اندونزی وجود دارد که امیدوارم در توسعه همکاری بین دو کشور، بتوانیم از این ظرفیت‌ها به شکل موثری برای رونق بخشیدن به اقتصاد این شهرستان استفاده کنیم.

وی بابیان این‌که روش‌های مختلفی برای مشارکت با سرمایه‌گذاران وجود دارد، خاطرنشان کرد: ظرفیت و پتانسیل‌های صادرات و واردات این بندر بسیار مناسب است و علاوه بر آن این بندر ظرفیت مسافری گردشگری را باوجود یک ترمینال و دو اسکله مسافری دارد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۷۹۸/اعلام_طرح_ها_و_پروژه_های_بندر_آبادان_به_شرکت_های_سرمایه_گذار_اندونزی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: