Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@08:46:18 GMT

ملی پوش کایاک: انتخابی تیم ملی انگیزه ای برای جوانان است

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۳۸۲۶/ملی_پوش_کایاک_انتخابی_تیم_ملی_انگیزه_ای_برای_جوانان_است

ملی پوش کایاک: انتخابی تیم ملی انگیزه ای برای جوانان است

تهران – ایرنا - ملی پوش قایقرانی ایران در حاشیه رقابت های انتخابی تیم ملی که در دریاچه آزادی برگزار می شود، گفت: هر چند که تمامی ملی پوشان، با اقتدار قهرمان مواد مختلف مسابقه می شوند، اما رقابت ها انگیزه ای برای جوانان است.

الناز شفیعیان امروز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آمادگی جسمانی ملی پوشان موجب شده تا عناوین نخست به این قایقرانان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این به معنای ناامیدی دیگر قایقرانان نیست بلکه آنان در این رقابت سخت، به کاستی و ضعف های خود پی خواهند برد و بدون شک برای رقابت های بعدی آن را برطرف می کنند.
دارنده مدال طلای بازی های قهرمانی جوانان جهان در ازبکستان با اشاره به مسابقات پیش روی ملی پوشان گفت: هر چند که هنوز برنامه ویژه ای در دستور کار ملی پوشان قایقرانی قرار ندارد، اما نخستین رقابت بین المللی ما انتخابی المپیک است که در سه ماهه نخست سال 98 برگزار خواهد شد و تاکنون هم میزبان آن مشخص نشده است. هدف اصلی تمامی قایقرانان و اعضای کادر فنی تیم ملی قایقرانی حضور در المپیک 2020 توکیو است.
شفیعیان در زمینه احتمال ظهور پدیده ها در رقابت های انتخابی تیم ملی گفت: استعداد قایقرانی در ایران زیاد است، اما امکانات و مربیان شهرستان ها در حدی نیست که موجب پیشرفت کامل قایقرانان باشد؛ قایقرانان نوجوان و جوان با حضور در رقابت های انتخابی تیم ملی می توانند آزمون های سخت را تجربه کنند تا در شرایط مسابقه قرار بگیرند.
ملی پوش رشته کایاک با گلایه از امکانات و شرایط این تورنمنت گفت: سطح امکانات به ویژه در زمینه تامین قایق بسیار پایین بود، اما فدراسیون در زمینه تغذیه و خوابگاه امکانات خاصی برای قایقرانان فراهم کرد.
مسابقات انتخابی قایقرانی آب های آرام تیم ملی زنان در 2 رده سنی جوانان و بزرگسالان در دریاچه ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و در فینال کانوی یک نفره 200 متر جوانان نیروانا اسدبیگی از تهران، هدیه خیرآبادی از توابع تهران و پرستو مهنما از آذربایجان شرقی مقام های اول تا سوم را بدست آوردند. همچنین در فینال کایاک یکنفره 200 متر جوانان کیانا کمال زاده از هرمزگان مدال طلا، سارا حسینی از تهران مدال نقره و پدیده پهلوان زاده از تهران توابع مدال برنز بدست آوردند.
در فینال کایاک یکنفره 200 متر بزرگسالان آتنا رئوفی، پریسا محمدزاده و زیبا سماک حرفه از گیلان اول تا سوم، مهسا کهنسال از خوزستان چهارم و مریم شورگشتی از تهران پنجم شدند. در این ماده از هر استان یک نفر روی سکو رفت و تیم های گیلان، خوزستان و تهران صاحب مدال شدند.
در فینال کانوی یک نفره 200 متر بزرگسالان آرزو حکیمی از همدان اول، الناز شفیعیان از گیلان دوم و گلناز غضنفریان از مازندران سوم شدند.
در پایان مسابقات در جمع رده بندی کلی در بخش بزرگسالان تیم گیلان با 63 امتیاز قهرمان شد، تهران با 61 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تهران توابع با 47 امتیاز سوم شد. در بخش جوانان نیز تهران با 78 امتیاز قهرمان شد، توابع تهران با 72 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و هرمزگان با 69 امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.
ورزشی ** 2052

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۸۲۶/ملی_پوش_کایاک_انتخابی_تیم_ملی_انگیزه_ای_برای_جوانان_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: