Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-20@13:51:28 GMT

کور شدن دختر جوان با اصابت گلوله پلیس+ فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۳۸۸۲/کور_شدن_دختر_جوان_با_اصابت_گلوله_پلیس_فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: اصابت تیر پلیس به چشمان یک دختر باعث نابینا شدن او شد.

حجم ویدیو: 3.60M | مدت زمان ویدیو: 00:00:35

فرانسه روزهای پرآشوبی را می‌گذراند و ناآرامی‌های شهر پاریس به دنبال اعتراضات خیابانی مردم معترض در این کشور همچنان ادامه دارد. با گسترده شدن اعتراضات «جلیقه زردها» در روز شنبه یکم دسامبر به شهرهای مختلف فرانسه و درگیری خشونت‌آمیز میان معترضان و پلیس Police ضدشورش‌، دامنه خسارات، زخمی‌شدگان و تلفات آن نیز وسعت بیشتری یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ از آغاز اعتراضات در فرانسه از حدود سه هفته پیش تاکنون، دست‌کم 4 تن کشته و حدود سه هزار و 300 نفر زخمی یا بازداشت شده‌اند.

در میان خشونت‌ها و درگیری‌های اخیر فرانسه اتفاقات دلخراش و ناگوار کم نیستند. به تازگی ویدئویی از درگیری پلیس فرانسه با شهروندان فرانسوی دیده شده که در این صحنه تیر رها شده از پلیس به چشم دختری جوان اصابت کرده و موجب نابینا شدن او می‌شود. در ادامه فیلمی از این دختر جوان را مشاهده می‌کنید.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این مرد خبیث بعد از تجاوز به زنها اعضای بدن آنها را می فروخت+عکس 7 مرد هوسباز دختر 10 ساله را از جشن عروسی دزدیدند و به اوتجاوز کردند +عکس عروس طرف قاتل فرید شوهرش را گرفت ! +عکس زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد رازهای مرگبار زندان رجایی شهر را در این گزارش بخوانید / ندامگاه خوفناک دستگیری ملکه زیبایی که برای دانش آموزان عکس های کثیف خود را ارسال می کرد+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا ماساژ تایلندی در خیابان جمهوری / پلیس وارد خانه مجردی شد + عکس به جریان افتادن پرونده جسد سوخته کامران / سرنوشت پیچیده 3 قاتل در زندان اقدام زشت مادر هوس باز با پسر 16 ماهه اش+عکس سقف کلاس روی سر 2 دانش آموز رامهرمزی فرو ریخت ! مرد حسود هر 2 دست زنش را قطع کرد+ عکس مردان خانه فساد 3 جوان را تیرباران کردند/حمام خون در آبادان جزییات تجاوز مرد خاص به یک زن خاص در خیابان+عکس له شدن یک موتورسوار در زیر چرخ‌های تریلی هجده چرخ + فیلم

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۸۸۲/کور_شدن_دختر_جوان_با_اصابت_گلوله_پلیس_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: