Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@23:35:53 GMT

برانکو، گادوین منشا را در لیست فروش می گذارد؟

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۳۹۹۴/برانکو_گادوین_منشا_را_در_لیست_فروش_می_گذارد

برانکو، گادوین منشا را در لیست فروش می گذارد؟

مهاجم نیجریه ای پرسپولیس تا الان آمار ناامید کننده ای از خود در لیگ برتر به ثبت رسانده است با این حال آیا او به درد سرخ پوشان می خورد و باید قراردادش تمدید شود؟

به گزارش تابناک ورزشی، گادوین منشا بعد از درخشش در پیکان مورد توجه برانکو قرار گرفت و در نهایت پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد. این مهاجم نیجریه ای اصلا نتوانست درخشش خود در پیکان را در پرسپولیس تکرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی از خود نشان داد اما در رقابت های لیگ برتر آماری ناامید کننده از خود نشان داده است.

برانکو با جذب منشا موافقت کرد چرا که می خواست تیمش از دست فرصت سوزی های زیادی طارمی نجات پیدا کند غافل از اینکه او مهاجمی را جذب کرده که شم گلزنی او بسیار پایین تر از طارمی است؛ حداقل که آمار این را به خوبی نشان داده است.مهاجم نیجریه ای پرسپولیس بعد از گذشت ۱۴ هفته از فصل جدید رقابت های لیگ برتر تنها توانسته یک گل به ثمر رساند که این برای بازیکنی که مهاجم نوک است یک کابوس و افتضاح به شمار می آید.

با این آماری که منشا از خود به جای گذاشته آیا باید در پرسپولیس حفظ شود؟ در درجه نخست باید قبل از پاسخ دادن به این سوال پرسید که برانکو از منشا چه انتظاراتی دارد؟

مهاجم نیجریه ای پرسپولیس روی نبردهای هوایی بسیار خوب کار می کند. او قدرت بدنی بالایی دارد و به خوبی مدافعان حریف را مشغول می کند تا برای دیگر هم تیمی هایش موقعیت گلزنی خلق کند. منشا روی سبک بازی پرسپولیس تاثیر گذار است. او دقت و تمرکز لازم را در زدن ضربات آخر ندارد با این حال به خوبی برای تیمش موقعیت گلزنی خلق می کند و البته بدشانس هم هست چرا که ضربات او به هر جای برخورد می کنند به غیر از تور دروازه.

با وجود آنکه منشا نتوانسته در پرسپولیس انتظارات را برآورده کند اما در شرایط کنونی تیم به او نیاز دارد مگر اینکه برانکو جایگزین بسیار خوبی برای او در نظر داشته باشد البته این را هم باید گفت که انتظارات از بازیکنان خارجی به ویژه مهاجمان بسیار بالا است و آنها باید یک سر و گردن بالاتر از مهاجمان ایرانی باشند که فعلا برای منشا این اتفاق رخ نداده است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۹۹۴/برانکو_گادوین_منشا_را_در_لیست_فروش_می_گذارد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: