Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@21:57:50 GMT

ازدواج غیرقانونی زنان ایرانی با مردان خارجی نگران‌کننده است

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۴۱۳۴/ازدواج_غیرقانونی_زنان_ایرانی_با_مردان_خارجی_نگران_کننده_است

ازدواج غیرقانونی زنان ایرانی با مردان خارجی نگران‌کننده است

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین از ازدواج‌های غیرقانونی زنان ایرانی با مردان خارجی و پیامدهای غیرمنطقی آن با منافع جامعه ابراز نگرانی کرد.

به گزارش ایسنا، در این نشست عشایری مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین با ابراز نگرانی از ازدواج‌های غیرقانونی زنان ایرانی با مردان خارجی و پیامدهای غیرمنطقی با منافع جامعه اظهار کرد: ضرورتاً به لحاظ اهمیت موضوع و همچنین جایگاه دهیاران در نظام مدیریت روستایی و به‌عنوان واسط بین دولت و مردم حوزه تحت مسئولیت خود در این راستا می‌توانند نقش مهمی را ایفا کرده و سفیران حُسن نیت سیاست‌ها و جهت‌گیری‌های دولت باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی با برشمردن وظایف دهیاران به‌عنوان نهادی عمومی غیردولتی و آخرین حلقه در نهاد اجرایی کشور تصریح کرد: با آگاه‌سازی و افزایش آگاهی‌های عمومی و بسترسازی به‌منظور تقویت فرایند تعاملی مردم فراهم آوردن زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی مشارکت مردم در این خصوص منشاء اثرات بزرگی خواهند بود.

این مقام مسئول یکی از علل مقاومت اجتماعی این اتباع خارجی به کشورشان را تقویت مناسبات فامیلی اعلام و عنوان کرد: تعارضات اجتماعی و اقتصادی در برخورد با این پدیده علت ناموفق بودن طرح‌های بازگشت بوده است.

عشایری یکی از دلایل اصلی و اساسی شکل‌گیری این نوع ازدواج‌ها را در کنار خلاءهای قانونی، ضعف در قوانین بازدارنده و فقدان انطباق این قوانین با نیازها و واقعیت‌های موجود عدم وقوف و آگاهی خانواده از آثار و تبعات این ازدواج‌ها دانست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۴۱۳۴/ازدواج_غیرقانونی_زنان_ایرانی_با_مردان_خارجی_نگران_کننده_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: