Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-23@18:05:58 GMT

دستگیری سارق کامپیوتر خودروها در قلهک

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۴۳۴۴/دستگیری_سارق_کامپیوتر_خودروها_در_قلهک

دستگیری سارق کامپیوتر خودروها در قلهک


سارق کامپیوتر خودروها در قلهک دستگیر شد.

به گزارش امتداد نیوز، سرهنگ “ضرغام آذین” رئیس کلانتری ۱۲۴ قلهک با اعلام این خبر گفت: روز گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در بلوار شهرزاد، بودند که فردی را در حال کلنجار رفتن با قفل در یک خودرو مشاهده و برای بررسی موضوع به سمت وی تغییر مسیر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این متهم به محض دیدن ماموران سعی کرد از محل فرار کند که با سرعت عمل ماموران ناکام مانده و در همان محدوده دستگیر و به همراه خودروی سواری اش که در همان نزدیکی پارک شده بود، به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ آذین ادامه داد: متهم در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفت که طی آن به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو اعتراف و در بازرسی از خودروی وی نیز ۱۶ دستگاه کامپیوتر خودرو(ECU) کشف و ضبط شد که متهم در اعترافات خود به سرقت آنها اقرار کرد.

وی گفت: به این ترتیب، پرونده این سارق تکمیل و به همراه اموال مسروقه برای تحقیقات بیشتر به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

true برچسب ها : سرقت خودرو ضرغام آذین کشف سرقت true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۴۳۴۴/دستگیری_سارق_کامپیوتر_خودروها_در_قلهک را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: