Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-27@00:18:51 GMT

نماینده شیروان یک دانشجو را تهدید به قتل کرد/ با یک گلوله کاری می‌کنم که با نعش‌کش جمعت کنند!

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۵۷۴۸/نماینده_شیروان_یک_دانشجو_را_تهدید_به_قتل_کرد_با_یک_گلوله_کاری_می_کنم_که_با_نعش_کش_جمعت_کنند

نماینده شیروان یک دانشجو را تهدید به قتل کرد/ با یک گلوله کاری می‌کنم که با نعش‌کش جمعت کنند!

عصر روز گذشته در دانشکده کشاورزی مجتمع آموزش عالی شهرستان شیروان، جشنی با محوریت گرامیداشت روز دانشجو برگزار شد که در این مراسم نماینده شیروان، دانشجویان را داعشی خواند و آن‌ها را تهدید به قتل کرد.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین اکبری، عصر روز گذشته در دانشکده کشاورزی مجتمع آموزش عالی شهرستان شیروان، جشنی با محوریت گرامیداشت روز دانشجو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این مراسم که انجمن‌های علمی و شورای صنفی عهده دار اجرای آن بودند، با حواشی عجیبی همراه بود.   در بخشی از این مراسم عبدالرضا عزیزی، نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی میهمان برنامه می‌شود.   در ادامه این نماینده‌ مجلس پشت تریبون رفته تا برای دانشجویان سخنرانی کند. از جهتی که هیچ فرصتی به دانشجویان برای ارائه‌ سئوالات خود داده نشده بود، دانشجویان پلاکارد‌هایی را به نشانه اعتراض بالا برده و در فضایی آرام اعتراض خود را اعلام کردند؛ اما این پایان کار نبود. این نماینده‌ مجلس که پیش از این نیز نشان داده از بیان الفاظ رکیک ترسی ندارد، با دانشجویان به صورت بسیار بدی برخورد می‌کند.

شما داعشی هستید
محمد عادل پور، مسئول بسیج دانشجویی دانشکده کشاورزی شیروان این ماجرا را این گونه شروع کرد: پیش از برگزاری این مراسم ما نامه زدیم و خواستیم برنامه را اجرا کنیم؛ اما هیچ پاسخی دریافت نکردیم. سپس گفتیم اگر بناست فرماندار و یا مهمان دیگری دعوت کنید، فرصتی برای پرسش و پاسخ به ما بدهید؛ اما معاونین دانشگاه در پاسخ گفتند روز دانشجو برای این کار‌ها نیست. از طرفی بنا بود بسیج دانشجویی بیانیه‌ای قرائت کند که ما گفتیم به دلیل عدم همکاری با ما، این بیانیه را در مراسم قرائت نمی‌کنیم.

عادل پور ادامه داد: در مراسم زمانی که آقای عزیزی شروع به سخنرانی کرد ما دو پلاکارد را بالا گرفتیم تا اعتراض خود را نشان دهیم. در یکی از این پلاکارد‌ها سخنان خود این نماینده در راستای حمایت از برجام آورده شده بود. عزیزی دوباره از برجام حمایت کرد و در ادامه به ما گفت: شما داعشی هستید و امثال شما جامعه را خراب کرده اند. سپس ایشان گفتند من در جنگ ترکش خورده ام و باید با سیاست کشور را اداره کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده کشاورزی شیروان خاطرنشان کرد: در ادامه پلاکارد‌های ما را گرفتند و انتظامات مراسم نگذاشتند ما اعتراض کنیم. سپس یکی از همراهان این نماینده مجلس جلو من آمد و گفت: کاری نکنید که با شما درگیر شوم و من نیز گفتم این طرز برخورد یک نماینده نیست و باید انتقادپذیر باشید.  
وی افزود: پس از پایان سخنرانی من و آقای عزیزی کنار هم نشستیم و بنده به وی گفتم اگر مایلید بنده چند صندلی عقب‌تر بنشینم. اما این نماینده مجلس در پاسخ گفت: نه من مشکلی ندارم؛ من اسلحه دارم و با یک گلوله کاری می‌کنم که نعش کش بیاید و جمعت کند.

عادل پور در پایان گفت: در سطح یک نماینده مجلس نیست که این طور صحبت کند. نمایندگان مجلس باید انتقاد پذیرتر باشند و به مطالبات دانشجویان گوش فرا دهند و البته ادب را حفظ کنند.   چرا باید به چنین نماینده‌ای رای بدهیم؟
سجاد محمدجعفری، یکی از دانشجویان این دانشکده در این باره می‌گوید: در روزی که در همه دانشگاه‌های کشور دانشجویان به راحتی سخنان حتی ساختارشکنانه می‌زنند، هستند دانشجویانی که به خاطر مطالبه از نماینده‌ای که با رای آن‌ها به مجلس رفته با عنوان دانشجوی داعشی و گنجشک مغز خطاب می‌شوند.

محمدجعفری ادامه می دهد: این سئوال مطرح می‌شود چرا باید نماینده‌ای را انتخاب کنیم که کمترین شئون نمایندگی را رعایت نمی‌کند و صرفا با گرفتن عکس با این وزیر و آن رئیس سازمان در پی کسب شان و جایگاه باشد؟

این دانشجوی فعال خاطرنشان می‌کند: نماینده‌ای که رای خود را در گروی رئیس کمسیون شدن می‌گذارد و برای کسب جایگاه‌هایی نظیر وزارت به عنوان لیدر انتخاباتی وارد صحنه تبلیغات برای کاندیدای خاصی در ریاست جمهوری میشود شایستگی رای دادن دارد؟

ترک عادت موجب مرض است
اما بررسی سابقه‌ این نماینده در بیان سخنانش نشان می‌دهد این نوع کلمات به یک عادت برایش تبدیل شده است. پیش از این عزیزی در مجلس نیز دعوا کرده و الفاظ رکیکی به کار برده بود. در جلسه‌ استیضاح وزیر اقتصاد پیشین، لاهوتی، نماینده مردم لنگرود در حال نطق بود که همزمان عزیزی، نماینده ابهر با کرباسیان، وزیر اقتصاد در حال صحبت بود. در این زمان لاهوتی از پشت تریبون گفت: آقای عزیزی بگذار وزیر صحبت‌ها را بشنود. در همین لحظه عزیزی دیگر، یعنی نماینده مردم اسفراین شروع به سر و صدا کرد و باعث به هم ریختگی در جلسه شد.

این شرایط ادامه پیدا می‌کند تا این که نماینده شیروان به جلو صحن می‌آید و در ادامه این دو نماینده با الفاظ بسیار رکیک یکدیگر را خطاب می‌کنند. این فحاشی‌ها باعث می‌شود دو طرف ماجرا، بخصوص نماینده شیروان از کوره بیشتر در رود و به سمت لاهوتی حمله ور شود که با دخالت نمایندگان این اتفاق نمی‌افتد. سپس لاریجانی به عزیزی می‌گوید که منظور لاهوتی نماینده ابهر بوده نه شما!

در سوابق این نماینده، بزغاله خطاب کردن برخی از مسئولان نیز به چشم می‌خورد. عزیزی گفته بود: عصاره ۵ شهرستان استان نمی‌فهمد که ساخت فرودگاه بجنورد خیانت به مردم بود؛ حتی اگر یک بزغاله فرودگاه مرکز استان را ببیند، می‌فهمد که ساخت این فرودگاه خیانت بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۵۷۴۸/نماینده_شیروان_یک_دانشجو_را_تهدید_به_قتل_کرد_با_یک_گلوله_کاری_می_کنم_که_با_نعش_کش_جمعت_کنند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: