Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-29@15:08:47 GMT

نمایش «خسته نباشید!» در جشنواره فیلم «روز زمین» آمریکا

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۱۶۰۴۶/نمایش_خسته_نباشید_در_جشنواره_فیلم_روز_زمین_آمریکا

نمایش «خسته نباشید!» در جشنواره فیلم «روز زمین» آمریکا

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ فیلم سینمایی «خسته نباشید!» به کارگردانی افشین هاشمی و محسن قرایی از تولیدات سال‌های گذشته سازمان سینمایی حوزه هنری، در بخش رقابتی سومین جشنواره بین‌المللی «روز زمین» در شهر کالیفرنیا آمریکا با دیگر آثار راه یافته به این جشنواره به رقابت خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره با موضوعیت محیط زیست و اهمیت به کره زمین و فیلم‌هایی که به انرژی پاک می پردازند برگزار می‌شود.

فیلم سینمایی «خسته نباشید!» که تندیس بهترین فیلم اول و بهترین کارگردان اول شانزدهمین جشن خانه سینما را دریافت کرده، داستان زوجی است که به ایران می‌آیند اما اختلافاتی دارند و …

حسام محمودی، جلال فاطمی، غوغا بیات، فرزاد باقری، رویا افشار و … بازیگران «خسته نباشید!» هستند.

سومین دوره جشنواره بین‌المللی «روز زمین» از 30 فروردین الی 1 اردیبهشت ماه در شهر کالیفرنیا کشور آمریکا برگزار می‌گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۶۰۴۶/نمایش_خسته_نباشید_در_جشنواره_فیلم_روز_زمین_آمریکا را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: