Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@13:27:03 GMT

استقلال خوزستان میزبان بازی رفت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۱۶۱۸۵/استقلال_خوزستان_میزبان_بازی_رفت_یک_هشتم_نهایی_لیگ_قهرمانان

استقلال خوزستان میزبان بازی رفت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛تیم فوتبال استقلال خوزستان درحالی سه‌شنبه شب هفته جاری در استادیوم غدیر اهواز به مصاف الجزیره امارات می رود که آبی‌پوشان خوزستانی با کسب یک تساوی در این بازی صعودشان را به جمع 16 تیم دور دوم مسابقات نهایی می کنند.

چنانچه استقلال خوزستان به‌عنوان تیم دوم گروه B راهی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان شود، در بازی رفت این مرحله میزبان خواهد شد و باید روز سه‌شنبه دوم خرداد از تیم اول گروه D میزبانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در صورتی که تیم الریان قطر حریف استقلال خوزستان شود، بازی رفت این دوتیم روز سه‌شنبه دوم خرداد در استادیوم غدیر اهواز برگزار خواهد شد و مسابقه برگشت نیز روز سه‌شنبه نهم خرداد در دوحه قطر انجام می‌شود اما اگر الهلال عربستان به‌عنوان تیم اول گروه D حریف استقلالی‌ها شود، بازی رفت و برگشت 2 تیم در دوحه قطر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۶۱۸۵/استقلال_خوزستان_میزبان_بازی_رفت_یک_هشتم_نهایی_لیگ_قهرمانان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: