Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@20:05:51 GMT

روش اتصال کارت بانکی به کارت سوخت + فیلم

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۶۲۱۶/روش_اتصال_کارت_بانکی_به_کارت_سوخت_فیلم

روش اتصال کارت بانکی به کارت سوخت + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، افزایش قاچاق بنزین و دیگر میعانات نفتی منجر به بازگشت کارت سوخت شد. قرار است برای صرفه جویی اقتصادی سهمیه بنزین به کارت بانکی افراد واریز شود. با تجمیع کارت سوخت و کارت بانکی، صرفه جویی اقتصادی زیادی انجام می‌شود. روش ثبت نام برای دریافت سهمیه سوخت در فیلم زیر توضیح داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: بازگشت کارت سوخت به پمپ بنزین ها + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

نحوه گرفتن کارت سوخت

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۶۲۱۶/روش_اتصال_کارت_بانکی_به_کارت_سوخت_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: