Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@08:10:14 GMT

برگزاری کلاس های هنری آموزشی در باغ بانوان طلوع اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۱۶۲۷۱/برگزاری_کلاس_های_هنری_آموزشی_در_باغ_بانوان_طلوع_اصفهان

برگزاری کلاس های هنری آموزشی در باغ بانوان طلوع اصفهان

باغ طلوع سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان کلاس های هنری و آموزشی را ویژه بانوان برگزار می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛بهآرمان زنان؛ رییس باغ بانوان طلوع اظهار کرد: کوتاهی مو، بافت مو، خودآرایی، میناکاری، نقاشی روی تخم مرغ، دوخت چرم، ساخت زیورآلات، معرق، نما شیشه و سرامیک و … از جمله عناوین کلاس های هنری باغ طلوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاجر ابراهیمی افزود: آموزش دسر مقدماتی و تکمیلی، آشپزی، کافی شاپ، پخت کیک، تهیه پنیر پیتزا و سس رژیمی و … از دیگر عناوین کلاس های خوراکی این مرکز است که ویژه بانوان برگزار می شود.

وی در ادامه گفت: بانوان علاقه مند برای آشنایی بیشتر در مورد هر یک از این کلاس ها می توانند به محل باغ بانوان طلوع واقع در اتوبان شهید آقابابایی، نرسیده به پل تمدن مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: باغ بانوان طلوع سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان همه روزه از ساعت هشت تا 14 میزبان عموم بانوان است که علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 95010147 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۶۲۷۱/برگزاری_کلاس_های_هنری_آموزشی_در_باغ_بانوان_طلوع_اصفهان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: