Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@21:40:15 GMT

قتل راننده تیبا با ضربه قمه حوالی مترو آزادگان

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۶۳۴۹/قتل_راننده_تیبا_با_ضربه_قمه_حوالی_مترو_آزادگان

حوادث رکنا: درگیری چند راننده حوالی ایستگاه مترو آزادگان منجر به قتل یکی از آنها شد.

ساعت 16:35 روز گذشته (21 مهر جاری) مأموران کلانتری 153 شهرک ولیعصر (عج) با بازپرس کشیک قتل Murder پایتخت اعلام کردند مرد جوانی طی یک درگیری با ضربه قمه از ناحیه قلب Heart مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان ضیائیان به علت شدت جراحات وارده جان باخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقایقی بعد از اعلام این خبر سید سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در محل حادثه Incident و صحنه جرم Crime (حوالی ایستگاه مترو آزادگان) حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

بررسی اولیه نشان داد مقتول (راننده تیبا) و دوست وی (راننده پژو 404) مسافرکِش بوده و برای سوار کردن مسافر حوالی ایستگاه مترو آزادگان با خودروهایشان توقف کرده بودند که در این حین راننده یک خودروی وانت‌پراید از مقابل یک پارکینگ خارج شده و به رانندگان تیبا و پژو 405 درباره سدمعبر آنها معترض و همین اتفاق منجر به بروز درگیری بین راننده وانت‌پراید و دو راننده مسافرکش شده بود.

راننده وانت‌پراید با قمه یک ضربه به صورت راننده پژو 405 و یک ضربه به قلب راننده تیبا زده و از محل متواری شده بود.

در نهایت با دستور سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس امور جنایی تهران جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای بازداشت متهم فراری ادامه دارد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تیر خلاص پزشکی قانونی در پرونده مرگ جنجالی «دنیا ویسی» انتقام سخت از دختر تهرانی توسط جوان کرجی! + تصاویر دوربین های مداربسته گیاهی که 10 دقیقه ای لاغرتان می کند مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فوری / حمله بمب گذار انتحاری به سفارت ایران در ترکیه دردسر وزش باد در مراسم عروسی سلطنتی + عکس اعدام 8 مرد خطرناک در تهران ! + جزییات درگیری عجیب کارگران چینی با پلیس بخاطر زنان خیابانی ! این مرد روزها عبادت می کرد شب ها سرقت/ تصاویر دوربین مدار بسته او را لو داد + عکس جزئیات حمله اراذل و اوباش به معلم شیرازی سر کلاس درس+عکس هشدار رییس پلیس تهران به دور دور بچه پولدارها با شیر و پلنگ + عکس تصاویر دیده نشده از نابغه علم فیزیک جهان شرط عجیب ازدواج زن مطلقه با پیرمرد با زخم بستر! این رییس بانک در مخفیگاهش دستگیر شد! + جزییات سحر خانم منشی جمشید بود و وسوسه به جانش افتاد + عکس 2 زن عامل دوئل مرگبار 2 مرد تهرانی بودند! این معلم در برابر صبر دانش آموزش زانو زد+ فیلم تبهکاران تهرانی به این 2 جرم خیابانی بیشتر علاقه دارند! گرانی پوشک باعث قتل دختر 10 ماهه شد! +عکس اقدام شنیع کارکنان مدرسه با پسربچه اتیسمی+فیلم و عکس لو رفتن رسوایی یک زن بی وفا به شوهرش در برنامه زنده تلویزیون! + فیلم زنی شوهرش را بخاطر مدفوع سگ چاقو چاقو کرد + عکس

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۶۳۴۹/قتل_راننده_تیبا_با_ضربه_قمه_حوالی_مترو_آزادگان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: