Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@23:14:35 GMT

اطلاعیه دانشگاه تهران در خصوص آزمون بسندگی زبان عربی

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۱۶۴۸۴/اطلاعیه_دانشگاه_تهران_در_خصوص_آزمون_بسندگی_زبان_عربی

اطلاعیه دانشگاه تهران در خصوص آزمون بسندگی زبان عربی

به گزارش ایسکانیوز، منت این اطلاعیه به شرح زیر است:

پیرو پیگیری‌های داوطلبان آزمون بسندگی زبان عربی (اشتمال) در خصوص میزان اعتبار این آزمون به عنوان جایگزین آزمون انگلیسی، به اطلاع کلیه داوطلبین رشته زبان و ادبیات عرب می‌رساند، نمره قبولی این آزمون به جای آزمون تافل انگلیسی، مورد تأیید گروه زبان و ادبیات عرب دانشگاه تهران می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

201

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۶۴۸۴/اطلاعیه_دانشگاه_تهران_در_خصوص_آزمون_بسندگی_زبان_عربی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: