Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-27@01:59:34 GMT

خراسان رضوی؛ برتر در «مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی»

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۶۵۴۳/خراسان_رضوی_برتر_در_مهارت_آموزی_در_محیط_کار_واقعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خراسان رضوی گفت: دو هزار و 134 نفر از کارجویان در طرح مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی جذب شده‌اند.

شکوه میرشاهی اظهار داشت: این طرح که با پیشنهاد استان خراسان رضوی در شورای عالی اشتغال مصوب شده بود با هدف افزایش مهارت و آموزش نیروی کار براساس نیاز بازار از پارسال به طور جدی اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: خراسان رضوی پارسال با تحقق 96 درصد از تعهد خود جزو استان‌های برتر در این حوزه بود.

میرشاهی ادامه داد: سهم تعیین شده برای استان در سال 97 بالغ بر چهار هزار و 164 نفر است که طی هشت ماه ابتدای سال بالغ بر دو هزار نفر در یک هزار و 28 واحد پذیرنده در قالب این طرح جذب بازار کار شده‌اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۶۵۴۳/خراسان_رضوی_برتر_در_مهارت_آموزی_در_محیط_کار_واقعی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: