Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@00:57:00 GMT

تخلفات انتخاباتی و تخریب کاندیداها در فضای مجازی خراسان شمالی رصد می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۱۶۵۹۲/تخلفات_انتخاباتی_و_تخریب_کاندیداها_در_فضای_مجازی_خراسان_شمالی_رصد_می_شود

تخلفات انتخاباتی و تخریب کاندیداها در فضای مجازی خراسان شمالی رصد می‌شود

رئیس هیئت نظارت و بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در خراسان شمالی گفت: تمامی فعالیت‌های انتخاباتی در استان خراسان شمالی بررسی و رصد و با تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی برخورد می‌شود.

حجت‌الاسلام رضا نوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون تخلف جدی در استان نداشته‌ایم و هیئت نظارت در شهرستان و بخش‌های خراسان شمالی تشکیل‌ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همکاری‌ها برای برگزاری انتخاباتی سالم در خراسان شمالی انجام‌ شده است و این استان آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی وجود دارد.

نوری افزود: معمولاً افراد 17 تا 35 سال در فضای مجازی تولید محتوا دارند که به آن‌ها توصیه می‌کنیم از اهانت و تخریب شخصیت کاندیداها به‌طور جدی پرهیز کنند.

رئیس هیئت نظارت و بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در خراسان شمالی گفت: به این افراد توصیه می‌کنیم به‌جای تخریب و اهانت به کاندیداها، برنامه‌های کاندیداهای موردحمایت خود را عنوان کنند.

نوری اظهار داشت: نقد برنامه‌های در فضای مجازی ایرادی ندارد اما چنانچه نقد تبدیل به اهانت شود با افراد متخلف به‌طور جدی برخورد می‌شود.

رئیس هیئت نظارت و بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در خراسان شمالی تأکید کرد: خوشبختانه با همکاری‌های انجام‌ شده با استانداری این استان هم‌اکنون تخلف جدی گزارش نشده است.

انتهای پیام/

R41359/P1357/S6,55/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۶۵۹۲/تخلفات_انتخاباتی_و_تخریب_کاندیداها_در_فضای_مجازی_خراسان_شمالی_رصد_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: