Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@06:40:59 GMT

جداسازی دوقلوهای همسان در بیمارستان امام

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۱۷۸۳۰/جداسازی_دوقلوهای_همسان_در_بیمارستان_امام

‍‍‍‍‍‍

بیمارستان امام خمینی تهران با همکاری بنیاد برکت نخستین دستگاه لیزر جداسازی جفت در دوقلوهای همسان را راه اندازی کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دکتر صدیقه حنطوش زاده، رئیس گروه زنان بیمارستان امام خمینی در حاشیه جراحی جداسازی جفت نخستین دوقلو ها در ایران گفت: تا کنون در اغلب دوقلوهای یکسان که تک جفتی بودند ما برای زایمان با مشکل مواجه می شدیم و متأسفانه یکی از آنها را از دست می دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این دستگاه لیزر که برای نخستین بار در ایران بکار گرفته می شود کمک می کند تا جفت یکسان دو نوزاد به صورت دو جفت مجزا تفکیک شود.
حنطوش زاده گفت: این کار پیش از این فقط در مراکز خاصی از اروپا و آمریکا انجام می شد. دانلود

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۷۸۳۰/جداسازی_دوقلوهای_همسان_در_بیمارستان_امام را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: