Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@09:45:03 GMT

بیش از ۲ هزارتن میوه گرمسیری روانه بازار مصرف شد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۷۸۴۰/بیش_از_۲_هزارتن_میوه_گرمسیری_روانه_بازار_مصرف_شد

بیش از ۲ هزارتن میوه گرمسیری روانه بازار مصرف شد

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، اردشیر شهرکی مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت : چیکو به عنوان میوه گرمسیری در سطح ۴۶۲ هکتار از باغات میوه سیستان و بلوچستان کشت می‌شود.

وی ادامه داد: باغداران سیستان و بلوچستان از اواخر فروردین به مدت سه ماه به برداشت چیکو مشغول بودند به طوری که امسال ۲ هزار و ۳۹۰ تن از این محصول تولید و روانه بازار مصرف داخل و خارج از استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان میانگین برداشت چیگو در هر هکتار را هشت هزار و ۸۲۰ کیلوگرم ذکر کرد و افزود: این محصول گرمسیری عمدتا در شهرستان‌های چابهار، سرباز، کنارک و قصرقند کشت می‌شود.

انتهای پیام/ع

برداشت میوه گرمسیری ازباغات سیستان وبلوچستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۷۸۴۰/بیش_از_۲_هزارتن_میوه_گرمسیری_روانه_بازار_مصرف_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: