Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@12:25:28 GMT

واژگونی سواری هیوندا در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۷۹۸۵/واژگونی_سواری_هیوندا_در_مشهد

واژگونی سواری هیوندا در مشهد

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راهور استان از واژگونی سواری هیوندا با ۳ کشته و ۲ مصدوم در مشهد خبر داد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سرهنگ"محمدباقر سلیمی" در تشریح این حادثه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو هیوندا در ابتدای بلوار وکیل آباد ورودی بلوار صیاد شیرازی، بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این حادثه به علت واژگونی خودروی هیوندا، ۳ نفر فوت و ۲ نفر دیگر مصدوم، که توسط تیم فوریت‌های پزشکی به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راهور استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه کارشناس پلیس راه علت حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به علت سرعت غیرمجاز اعلام کرد، از رانندگان خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و نیز سرعت مطمئنه از وقوع این گونه حوادث دلخراش رانندگی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۷۹۸۵/واژگونی_سواری_هیوندا_در_مشهد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: