Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@14:18:35 GMT

اعمال محدودیت های تردد امروز در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۷۹۸۶/اعمال_محدودیت_های_تردد_امروز_در_مشهد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: با توجه به  افزایش تردد در مسیرهای منتهی به مناطق ییلاقی مشهد، از ساعت  6 و 30  دقیقه امروز تا پایان ترافیک، تردد خودروهای سنگین، کامیون، اتوبوس، مینی بوس و وانت بارهایی که از قسمت حمل بار برای جابه جایی افراد استفاده کنند در مسیر بولوار وکیل آباد تا سه راهی طرقبه شاندیز ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ علیرضا حاجی زاده افزود: این محدودیت در بزرگراه آزادی به سمت بلوار فردوسی، بلوار هاشمیه به سمت بوستان خورشید، مسیر کوهسنگی، طول جاده کلات، جاده خلج و بزرگراه سلسله الذهب نیز اعمال می شود.

اوگفت: تردد موتورسیکلت نیز امروز 13 فروردین در طول بولوار وکیل آباد ممنوع است.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: از ساعت 16 امروز مسیر سه راهی طرقبه شاندیز به سمت  میدان فلسطین مشهد یک طرفه است بطوری که تردد خودروهایی که از شاندیز قصد ورود به مشهد را دارند در باند شمالی بولوار وکیل آباد و تردد خودروهایی که از طرقبه قصد ورود به مشهد را دارند از طریق باند جنوبی این بلوار انجام خواهد شد.

سرهنگ علیرضا حاجی زاده افزود: از ساعت 16 امروز 2  باند حرکت از انتهای بولوار خلج در اختیار خودروهایی که به مشهد وارد می شوند قرار می گیرد و در صورت نیاز این اقدام در جاده کلات نیز اعمال می شود.

او گفت: محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی امروز 13 فروردین تا پایان سنگینی ترافیک ادامه خواهد داشت.

سیزدهم فروردین روز طبیعت نامگذاری شده است.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۷۹۸۶/اعمال_محدودیت_های_تردد_امروز_در_مشهد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: