Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@14:40:33 GMT

جایگاه پمپ بنزین فلکه جهاد یاسوج تعطیل شد/فروش بنزین توسط دلالان به قیمت۱۱۰۰ تومان +تصاویر

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۱۸۰۲۸/جایگاه_پمپ_بنزین_فلکه_جهاد_یاسوج_تعطیل_شد_فروش_بنزین_توسط_دلالان_به_قیمت۱۱۰۰_تومان_تصاویر

جایگاه پمپ بنزین فلکه جهاد یاسوج تعطیل شد/فروش بنزین توسط دلالان به قیمت۱۱۰۰ تومان +تصاویر

همزمان با تعطیلات عید سعید فطر جایگاه پمپ بنزین فلکه جهاد یاسوج در استان کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شد و مسافران و مردم ومجبور هستند از سایر جایگاه های اطرف شهر استفاده کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس همزمان با تعطیلات عید سعید فطر جایگاه پمپ بنزین فلکه جهاد یاسوج در استان کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شد و مسافران و مردم ومجبور هستند از سایر جایگاه های اطرف شهر استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعطیلی بدموقع این جایگاه باعث شده که از طرفی خیلی از مردم و گردشگران از این وضعیت گلایه کنند و از طرفی دلالان بنزین با قیمت بسیار بالا و آزاد بنزین را در ورودی این جایگاه به فروش می رسانند که مردم نیز برای سهولت در کار از آنها خریداری می کنند که معلوم نیست این نوع بنزین با کیفیت است یا نه.

در این رابطه مدیر شرکت توزیع و پخش فراورده های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کسری فراورده های سوختی جایگاه بنزین واقع در فلکه جهاد که از حدود بیست روز قبل آغاز شده است ، افزود :این جایگاه مشکل تاسیساتی دارد برای نمونه لوله فرسوده ای که سوراخ شده بود پیدا شده و در جای دیگری از جایگاه مشکل نشت فراورده ها را داشتیم که شناسایی شد و همچنین بعد از باز کردن یکی از تلمبه ها متوجه شدیم که نشتی دارد که البته خدا را شکر مشکلی پیش نیامد .

سید لطف الله مسعودی با اشاره به اینکه کارگروهی به منظور بررسی رفع این مشکلات به جایگاه مذکور فرستاده شده است، اظهار کرد: این کارگروه از صبح تا نیمه شب در حال بررسی نشتی و پوسیدگی جایگاه هستند، در این بین خود پیمانکار ضرر می کند و اگر بخواهیم کلا تعطیل کنیم بدتر خواهد بود به همین خاطر مجبور هستیم هر از چند وقتی برای تعمیرات کارهایی انجام دهیم .

وی تصریح کرد: جایگاه به خاطر فرسودگی درونی تاسیسات باعث کسری بیش از حد فراورده شده و خود کارگروه شرکت نفت در حال بررسی آن می باشد و هر از گاهی جایگاه را تعطیل می کند که علت را جویا شود و مشکل را برطرف کند .

مدیر شرکت توزیع و پخش فراورده های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه جایگاه قدیمی و مربوط به 50 سال پیش می باشد ، تاکید کرد: به همین منظور تاسیسات آن فرسوده شده و روزانه یکی دو ساعت این جایگاه تعطیل می باشد چرا که بعضا نشتی دارد و ما باید تشخیص بدهیم که محل نشتی کجاست .

وی افزود : پیمانکار تا الاان نزدیک به 150 میلیون متضرر شده است و روزی 500 تا 600 لیتر کسری فراورده وجود دارد یعنی روزانه حدود 600 هزار تومان ضرر می کند . تصمیم ما بر این بود که کار را به پایان برسانیم ولی هر روز زوایای جدید برای ما به وجود می آید .

جایگاه پمپ بنزین مرکز شهر یاسوج به زودی خدمات دهی را شروع می کند

مسعودی ضمن اشاره به جایگاه قدیمی که در مرکز شهر وجود دارد ، اضافه کرد : مشئول این جایگاه طبق مستنداتی که ارائه داده اند تاسیسات داخلی و تلمبه ها و لوله ها را درست کرده اند ، و قول داده اند که ظرف هفته آینده موزاییک کاری و رسیدگی به وضعیت ظاهری این جایگاه را آغاز کنند که امیدواریم که بتوانیم این جایگاه را در آینده نزدیک راه اندازی کنیم ولی به زمان دقیقی نمیتوانم اشاره کنم .

وی به ساخت جایگاه اختصاصی اکبری در مجاورت پل سوم بشار اشاره داشت و گفت: جایگاه دیگری که در حال احداث می باشد اشاره کرد و یادآور شد : این جایگاه هم اکنون حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ان شاءالله حدود 4 تا 5 ماه دیگر وارد چرخه سوخت رسانی شود .

مدیر شرکت توزیع و پخش فراورده های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنانش به فروش بنزین توسط افرادی در مجاورت این جایگاه اشاره داشت و اضافه کرد: از مردم می خواهیم از بنزین هایی که به صورت آزاد توزیع می شود استفاده نکنند به این دلیل که طبق شنیده ها به قیمت 1100 تومان فروخته می شود و همینطور مسئولیت کمیت و کیفیت فراورده هایی که در پمپ بنزین ها توزیع می شود با شرکت نفت و یا پمپ بنزین میباشد که اگر مشکلی پیش آمد میتوان به جایگاه دار و یا دیگر مسئولین مراجعه نمود و پیگیری کرد اما در صورتی که بنزین آزاد و از دستفروشی ها خرید کنند ، کسی پاسخگوی مشکلات احتمالی نخواهد بود.

وی یادآور شد: البته مکاتباتی با نیروی انتظامی در خصوص توزیع غیرمجاز فراورده های نفتی داشتیم که ان شاء الله دیگر شاهد این موارد نبشیم یا کمتر شود .

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۸۰۲۸/جایگاه_پمپ_بنزین_فلکه_جهاد_یاسوج_تعطیل_شد_فروش_بنزین_توسط_دلالان_به_قیمت۱۱۰۰_تومان_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: