Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@07:29:02 GMT

تردد 316 هزار خودرو در محورهای جنوبی فارس

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۱۸۰۴۶/تردد_۳۱۶_هزار_خودرو_در_محورهای_جنوبی_فارس

تردد 316 هزار خودرو در محورهای جنوبی فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدرضا باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: افزون بر316 هزار و 433 خودرو از 25 اسفندماه 95 تا یکشنبه ششم فروردین ماه 96 در محورهای ارتباطی تحت پوشش این اداره کل در جنوب استان فارس تردد کردند.

باقری فرد افزود: بنا بر آمار ثبت شده در دستگاه های تردد شمار جاده ای، 85 هزار و 682 خودرو در مسیر لار به بندرعباس، 94 هزار و 650 خودرو در مسیر لار به جهرم، 80 هزار و 223 خودرو در مسیر گله دار به مهر و 55 هزار و 878 خودرو در مسیر لار به بستک تردد کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار داشت: هم اکنون باتوجه به بارندگی های اخیر شاهد ترافیک روان در جاده های حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان به رانندگان توصیه کرد با سرعت مجاز و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تردد کنند و استراحت به موقع در فواصل بین رانندگی را در نظر داشته باشند.

لارستان در فاصله 378 کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۸۰۴۶/تردد_۳۱۶_هزار_خودرو_در_محورهای_جنوبی_فارس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: