Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-20@03:28:16 GMT

سهمیه لاستیک کامیونداران استان یزد چه شد؟+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۸۰۶۰/سهمیه_لاستیک_کامیونداران_استان_یزد_چه_شد_فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگز اری صدا وسیما مرکز یزد
ده روز پیش بود که مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد در گفتگو با خبرگزاری صدا وسیما از بارگیری لاستیک های سهمیه ای استان یزد و توزیع آن ظرف هفته پیش رو خبر داد اما با گذشت بیش از یک هفته خبری از توزیع سهمیه لاستیک کامیونداران نشد. شب گذشته آقای علیخانی در مصاحبه با خبر 20 شبکه یزد در خصوص این که چرا تا کنون سهمیه لاستیک قول داده شده تحویل رانندگان نمی شود،گفت: این سهمیه مازاد بر سهمیه ای بود که سازمان صنعت معدن وتجارت مصوب کرده بود که ما پیگیری کردیم تا بخشی از مایحتاج رانندگان از این طریق تامین شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد افزود: در این زمینه ازطریق استان هرمزگان این سهمیه را وارد استان یزد کردیم که این سهمیه از 400 حلقه به 580 حلقه افزایش یافت. علیخانی گفت: این تعداد لاستیک تحویل استان شده ومنوط به قیمت گذاری است که در این زمینه بحث کارشناسی آن وقیمت گذاری در این زمینه به اتمام رسیده است و فقط در خصوص نحوه توزیع آن مباحثی وجود دارد . وی گفت: قطعا این مقدار لاستیک اختصاص یافته پاسخگوی نیاز رانندگان ما نیست اما توزیع لاستیک جزء وظایف ما نیست وکار توزیع در دست وزارت صنعت , معدن وتجارت است که ما در این زمینه فقط همکاری داریم و امیدواریم هر چه زودتر این مسئله انجام شود ودر این هفته ان شالله کار توزیع لاستیک انجام شود.
 علیخانی گفت: در خصوص درخواست کامیونداران مبنی بر محاسبه کرایه بر اساس تن در کیلومتر هم موضوع در وزارت راه شهرسازی مطرح و به شورای عالی ترابری ارجاع شده تا به تصویب نهایی برسد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۸۰۶۰/سهمیه_لاستیک_کامیونداران_استان_یزد_چه_شد_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: