Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@12:45:27 GMT

نقش دانش آموزان در دفاع مقدس بی بدیل بود

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۸۶۹۸/نقش_دانش_آموزان_در_دفاع_مقدس_بی_بدیل_بود

نقش دانش آموزان در دفاع مقدس بی بدیل بود

تبریز-ایرنا- فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر اهمیت دفاع مقدس در میان دانش آموزان و نسل جدید، گفت: نقش دانش آموزان در هشت سال دفاع مقدس اثرگذار و بی بدیل بود.

سردار عابدین خرم روز یکشنبه در مراسم زنگ مهر و مقاومت در مدرسه میثاق تبریز، هفته دفاع مقدس را یادآور اراده، ایمان و شکوه مردم ایران در برابر متجاوزان توصیف و اضافه کرد: این دوران با اراده و ایمان مثال زدنی مردم ایران موجب عزت، عظمت و شکوه انقلاب اسلامی در جهان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بخش مهمی از این عزت و عظمت مدیون دانش آموزان آن دوران است که از پشت همین صندلی های درس خود را به جبهه ها رساندند و جانانه در برابر دشمن ایستادند.
خرم اظهار داشت: اگر دفاع جانانه و حضور همه اقشار از جمله دانش آموزان در طول هشت سال جنگ تحمیلی نبود، وضعیت امروز کشور معلوم نبود و همین ایستادگی و مقاومت بود که باعث شد دشمن نتواند یک وجب از خاک کشورمان را تصرف کند در حالی که در جنگ های گذشته بخش هایی از کشورمان را دشمن به اشغال خود درآورد.
وی از دانش آموزان درخواست کرد با مطالعه دقیق تاریخ کشور و دفاع مقدس با واقعیت های آن دوران بیش از پیش آشنا شده و جوانان و شهدای آن زمان را الگوی خود قرار دهند، چراکه تاریخ بزرگترین معلم انسان ها است.
فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اینکه دشمن با تحمیل جنگ پس از پیروزی انقلاب اسلامی هدفش براندازی نظام بود، افزود: بر همین اساس جنگ را توسط صدام بر ما تحمیل کردند تا بتوانند ملت ما را تسلیم و تحقیر کنند، اما ملت استوار ایران با حماسه سازی خود و با پشتبانی نیروهای مسلح، هشت سال در برابر صدام و حدود 40 کشور جهان، توانست ایستادگی کرده و دفاع مقدس را رقم بزند.
3038/518

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۸۶۹۸/نقش_دانش_آموزان_در_دفاع_مقدس_بی_بدیل_بود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: