Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@15:34:38 GMT

۴۰ نفر از دانش آموزان و دانشجویان در مسجد امام حسین(ع) خواچکین معتکف هستند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۱۸۶۹۹/۴۰_نفر_از_دانش_آموزان_و_دانشجویان_در_مسجد_امام_حسین_ع_خواچکین_معتکف_هستند

۴۰ نفر از دانش آموزان و دانشجویان در مسجد امام حسین(ع) خواچکین معتکف هستند

رضا عموزاده گفت : تعداد ۴۰ نفر از دانش آموزان و دانشجویان این کانون ها در این مراسم معنوی در مسجد امام حسین(ع) خواچکین شرکت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازخوبان: رضا عموزاده دبیر اجرایی اعتکاف دانش آموزی و دانشجویی خمام در گفتگو با خبرنگار ما گفت:دلبستگی های دنیایی ، موقعیت مناسبی جهت رشد معنویات مسلمین فراهم آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر اجرایی اعتکاف دانش آموزی و دانشجویی خمام خاطر نشان کرد: از آن جهت که دانش آموزان و دانشجویان آینده سازان کشور اسلامی ما هستند، باید از این فرصتی که خداوند در اختیار ما قرار داده است، به منظور خودسازی بهتر و بیشتر بهره ببرند.

رضا عموزاده گفت: امسال سومین سالی است که اعضای کانون های فرهنگی آفتاب هشتم و امام رضا(ع) خمام به برگزاری و حضور در مراسم اعتکاف دانش آموزی و دانشجویی مبادرت ورزیده اند.

وی افزود : تعداد ۴۰ نفر از دانش آموزان و دانشجویان این کانون ها در این مراسم معنوی در مسجد امام حسین(ع) خواچکین شرکت کردند.

به گفته‌ی وی، هدف از اعتکاف را رشد معنوی دانش آموزان و خودسازی بوده که ان شاءالله مورد مَرضی خداوند متعال و امام زمان(عج)باشد.

رضا عموزاده در پایان با اشاره برنامه های معتکفین اظهار داشت:اقامه نمازهای جماعت،قرائت دعای عهد،سخنرانی پیرامون اهمیت خودسازی و اعتکاف،قرائت ادعیه و مناجات،محفل انس با قرآن،ختم صلوات هدیه به امام زمان(عج)؛مراسم ویژه شب شهادت حضرت زینب(س) از جمله برنامه های این اعتکاف است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۸۶۹۹/۴۰_نفر_از_دانش_آموزان_و_دانشجویان_در_مسجد_امام_حسین_ع_خواچکین_معتکف_هستند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: