Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@11:13:29 GMT

نمایشگاه نقاشی کودک در فرهنگسرای اشراق

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۸۷۳۰/نمایشگاه_نقاشی_کودک_در_فرهنگسرای_اشراق

نمایشگاه نقاشی کودک در فرهنگسرای اشراق

نگارخانه آفرینش نقش فرهنگسرای اشراق ؛ همزمان با فرا رسیدن روز جهانی کودک نمایشگاه نقاشی با عنوان رنگ و رها را برپا کرده است. ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱ فرهنگی نظرات

به گزار ش  باشگاه خبرنگاران پویا به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه چهار و فرهنگسرای اشراق ؛ نمایشگاه نقاشی کودک با هدف تشویق و ترغیب کودکان در راستای گسترش هنر و استعداد یابی کودکان در زمینه هنر نقاشی  تا تاریخ 18 مهر ماه و از ساعت 9 الی 19 میزبان علاقه مندان به هنر نقاشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است در این نمایشگاه 50 اثر هنری کودک و خلاقانه با تکنیک های مختلف گواش ، پاستل، مداد رنگی  ،کلاژ چاپ و... ارائه شده است.

انتهای پیام/

R1010114/P1010114/S4/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۸۷۳۰/نمایشگاه_نقاشی_کودک_در_فرهنگسرای_اشراق را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: