Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@15:28:51 GMT

نمایشگاه «نقاشی برای کودکان بیمار» در گرگان گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۱۸۷۳۱/نمایشگاه_نقاشی_برای_کودکان_بیمار_در_گرگان_گشایش_یافت

نمایشگاه «نقاشی برای کودکان بیمار» در گرگان گشایش یافت

گرگان- نمایشگاه «نقاشی برای کودکان بیمار» به میزبانی نگارخانه کاپری در گرگان گشایش یافت و تا تاریخ ۱۲ آبان پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سومین نمایشگاه «نقاشی برای کودکان بیمار» هم‌زمان با ۳۰ کشور دیگر باهمت گروه سلامت و هنر استان گلستان در گرگان گشایش یافت.

طاهره سیدی، سرپرست گروه سلامت و هنر گلستان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گروه سلامت و هنر یک گروه بین‌المللی با مرکزیت علوم پزشکی و سرپرستی نیما رضایی سه سال پیش در تهران تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این گروه حامی سلامت روان کودکان بیمار بوده و در طول سال با ارسال فراخوان به کشورهایی که عضو این گروه هستند نقاشی افراد رده سنی سه تا ۱۸ سال که برای کودکان بیمار با موضوعی خاص کشیده شده است را جمع‌آوری و درنهایت ۳۲ اثر برگزیده را انتخاب می‌کند.

سیدی ادامه داد: این نقاشی‌ها هرساله با یک موضوع مشخص کشیده می‌شوند و موضوع نقاشی‌های امسال «چکار کنیم تا سلامتی را حفظ کنیم» بوده است.

وی افزود: ۳۲ نقاشی منتخب در مدت‌زمان مشخص به شکل هم‌زمان در ایران و ۳۰ کشور دنیا به نمایش درمی‌آید.

سیدی تصریح کرد: این نقاشی‌ها علاوه بر روی تابلو بر روی ماگ، تی‌شرت و محصولات دیگر چاپ‌شده و در نمایشگاه به فروش می‌رسد، عواید این کار هم به کودکان بیمار همان شهری که نمایشگاه در آنجا برگزارشده است تعلق می‌گیرد.

وی گفت: این نمایشگاه تا روز جمعه از ساعت ۱۷ عصر لغایت ۲۱ و ۳۰ دقیقه شب در محل نگارخانه کاپری پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۸۷۳۱/نمایشگاه_نقاشی_برای_کودکان_بیمار_در_گرگان_گشایش_یافت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: