Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-23@21:45:15 GMT

اگر بانوان جامعه ای صالح باشند، آن جامعه صالح است/آنچه می تواند امنیت حقیقی در جامعه به وجود آورد، عشق به خداوند است

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۱۸۷۴۶/اگر_بانوان_جامعه_ای_صالح_باشند_آن_جامعه_صالح_است_آنچه_می_تواند_امنیت_حقیقی_در_جامعه_به_وجود_آورد_عشق_به_خداوند_است

اگر بانوان جامعه ای صالح باشند، آن جامعه صالح است/آنچه می تواند امنیت حقیقی در جامعه به وجود آورد، عشق به خداوند است

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، آیت الله اراکی دبیر کل مجمع تقریب مذاهب در ​دومین هم اندیشی " نقش جامعه پزشکی در تقریب دلها" ضمن تشکر از برگزار کنندگان این هم اندیشی و تبریک  تولد حضرت زینب(س) و روز پرستار، از تلاشهای دکتر طوبی کرمانی به عنوان دبیر کل اتحادیه جهانی بانوان مسلمان قدردانی کرد.

وی اظهار داشت: اگر بانوان جامعه ای صالح باشند آن جامعه صالح است و از سوی دیگر هرگونه کاستی که در عزم بانوان یک جامعه اتفاق بیفتد، بسیار آسیب رسان است و بیشتر از آسیبی است که ممکن است از ناحیه یک مرد به جامعه برسد؛ زیرا خانواده است که جامعه را می سازد، جامعه پاک را خانواده پاک می سازد و خانواده پاک را بانوی پاک می سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی به آیات قرآن در خصوص اهمیت نقش زن در خانواده و جامعه اشاره کرد و گفت: مسأله پرستاری مسأله بزرگی در جامعه بشری است، طبق آیات و روایات هیچ عبادتی بهتر از خدمت به مردم نیست.

آیت الله اراکی اظهار داشت:آنچه به انسان خدمت انرژی به مردم می دهد، عشق خدمت به خلق است و آنچه این عشق را پایدار می کند، عشق به خداوند متعال است که به انسان انرژی بی نهایت می دهد و استعدادها را شکوفا می کند، کسی که برای خدا کار می کند خسته نمی شود.

وی ادامه داد: ما باید از نعمت بزرگ ایمان، بهره برداریم؛ مبنای ایمان، عشق به خداست؛ اگر هر کاری را به عشق و محبت به خدا انجام دهیم، خداوند راههای دستیابی به موفقیت را به ما نشان می دهد  و ما را یاری می کند.

دبیر کل مجمع تقریب مذاهب تأکید کرد:آنچه که می تواند جامعه را یک دل کند و امنیت حقیقی در جامعه به وجود آورد، عشق به خداوند متعال است.

آیت الله اراکی اظهار داشت: جهان جهان خداست؛ خداوند صاحب فرمان است و درک این مفهوم، اساس ایمان است که  قدرت و دانش در دست اوست؛ اگر برای خدا کار کنیم و معتقد باشیم خداوند قادر بر همه چیز است؛ خدا یک انرژی بی پایان به ما می دهد و استعدادهای ما را شکوفا می کند و انرژی جسمانی ما را بالا می برد.

دبیر کل مجمع تقریب مذاهب با تأکید بر اینکه خواستن توانستن است، گفت برای دستیابی به  پیشرفت و موفقیت تصمیم گیری ما باید قوی باشد و همه با هم و دست در دست یکدیگر تلاش کنیم؛ مهمترین عنصر قدرت در تصمیم گیری ایمان قوی به خداوند و یقین است؛ با همین قدرت توانستیم داعش را شکست دهیم.با اراده همه کارهای نشدنی شدنی می شود.

وی در پایان به تشریح آیات و روایاتی که اشاره به موفقیت و پیروزی ایرانیان دارد، پرداخت و گفت: ما مطئنیم که پیروزی برای ما حتمی است و در همه زمینه ها پیروز خواهیم شد.
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۸۷۴۶/اگر_بانوان_جامعه_ای_صالح_باشند_آن_جامعه_صالح_است_آنچه_می_تواند_امنیت_حقیقی_در_جامعه_به_وجود_آورد_عشق_به_خداوند_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: