Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@12:04:07 GMT

رهایی 9 دریانورد خلیج فارس از مرگ حتمی

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۸۷۵۲/رهایی_۹_دریانورد_خلیج_فارس_از_مرگ_حتمی

رهایی 9 دریانورد خلیج فارس از مرگ حتمی

9 سرنشین لنج باری غرق شده در حوالی جزیره خارک با کمک شناور ناجی،از مرگ نجات یافتند.

ایران آنلاین / نورالله اسعدی سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر روز یکشنبه گفت: در پی اعلام اضطرار موتورلنجی که از دبی در کشور امارات به سمت بندر گناوه استان بوشهر در حرکت بود به مرکز فرعی جست وجو و نجات دریایی خارک، مبنی بر آبگرفتگی شدید و احتمال غرق شناور و از کار افتادن دستگاه مسیریاب، بلافاصله هماهنگی های لازم انجام و شناور ناجی 9 به منطقه مورد نظر اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: شناور عملیاتی ناجی 9 با حضور بموقع در منطقه و بر اساس الگوهای تعیین شده به گشت زنی پرداخت و در ساعت 3:55 به شناور در حال غرق رسید.
اسعدی ادامه داد: با رسیدن شناور ناجی به موقعیت بلافاصله عملیات نجات 9 خدمه موتور لنج باری در حال غرق انجام گرفت.
سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: شناور ناجی 9 پس از نجات سرنشینان شناور مغروق در ساعت 4:50 در اسکله مروارید جزیره خارگ پهلو گرفت و نجات یافتگان را به مسئولان مستقر روی اسکله تحویل داد.
جزیره خارک بزرگترین پایانه صادرات نفت کشور از توابع شهرستان بوشهر در فاصله 57 کیلومتری شمال غرب بوشهر در آبهای خلیج فارس واقع است./ ایرنا 
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۸۷۵۲/رهایی_۹_دریانورد_خلیج_فارس_از_مرگ_حتمی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: